Diablito2k Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 var litt usikker hvor jeg skulle legge denne, men jeg prøver her.. jeg har et par problemer med opera.. disse problemene er de samme som alltid gjør at jeg går tilbake til IE.. så jeg håper noen her kan bistå litt 1. hvorfor bruker Opera.exe 58768 kb minne med bare 5 sider oppe... ? 2. disse tags'ene som blir brukt i forum, slik som "" o.l. hvorfor kommer de alltid på enden av hele teksten, istede for der blinkeren er ?? jeg håper noen kan hjelpe meg med dette.. takker for svar Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Prøv å u-installer Opera, og last enten ned Opera 7.54 eller Opera 7.23.. Aldri hatt eit slikt problem med Opera sjølve så.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 done.. og nå bruker den... 34708 kb minnet med BARE 2 sider oppe........ og dette med tagsene funker fortsatt ikke.... Lenke til kommentar
salif Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Feilpost? Ja Opera bruker like mye minne her, uten at jeg synes det er merkverdig mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå