Windoge Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Thermaltake kabinettet mitt er for bråkete, i tilegg til at det er alt for tungt (21kg). Er egentlig ikke noe fan av Lian Li, men jeg er litt kresen på alt jeg har, så jeg så litt på disse to kabinettene: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...65BUSB&toc=3050 - Tenkte jeg kanskje skulle smutte inn 2x 80x80 Papst 19db vifter. Og denne: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C6099B&toc=3050 - Personelig synes jeg ikke denne så like pen ut som den første. Edit: Jeg skal bruke vannkjøling. (Komplett sett fra Mist) Erfaringer? Endret 16. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Lian Li kabbis er veldig bra! Ikke er de tunge, men lette og ofta lagt for overklokking/mye kjøling! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Og Lian Li kabinetta har ein smooth og fin design! Noko som eg syns er svært så viktig! :-) Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har du Thermaltake nå? Og er kresen? Har du TT er du ikke mye kresen, Lian Li er jo krem i forhold til de glorete TT kabbisene... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Har du Thermaltake nå? Og er kresen? Har du TT er du ikke mye kresen, Lian Li er jo krem i forhold til de glorete TT kabbisene... Kjøpet av Thermaltake kom vel mest av alt ekstrautstyret som medfulgte. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Thermaltake Tsunami er jo en helt annen klasse design messig enn de andre Thermaltake kabinettene. Syns det ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Thermaltake Tsunami er jo en helt annen klasse design messig enn de andre Thermaltake kabinettene. Syns det ser veldig bra ut. Skal selv kjøpe meg Thermalatke Tsunami når det kommer. Liker det meget godt. -2*120mm vifter (90mm i døra hvis du kjøper med vindu). -aluminium -Fin plass -Stilrent som pokker -Bra pris (billgiste koster vel ca 1100 med vindu) -Enkle løsninger Så dette er noe som jeg satser på når noen får det inn til norge vel og merke.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Tsunami er nydelig det, men det er jo bare en viderføring av et originalt Coolermaster tower.... Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 LianLi er det beste du kan skaffe deg.. Jeg har hatt et LianLi kabinett litt over 1 år nå, og skal aldri ha noe annet. Men jeg har tenkt å kjøpe et litt dyrere LianLI kabinett. Så jeg selger dette: http://home.no.net/roro/lianli/lianli.htm om det er av interesse Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 LianLi er kanskje det beste du kan skaffe deg.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg holder en knapp på Coolermaster, de har mye utroooolig fete kabbiser... Edit: Jeg har Shuttle nå så jeg kan kanskje ikke uttale meg, men serveren min er Coolermaster 710SX *Eller noe sånt* Endret 17. august 2004 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Thermaltake Tsunami er jo en helt annen klasse design messig enn de andre Thermaltake kabinettene. Syns det ser veldig bra ut. Likte ikke det store vinduet på sidedøren. Kan det komme uten? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Ja, det har pianolakk også. Edit: Link Endret 17. august 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har selv et Lin Li 6077BUSB og er storfornøyd med d... å instalere vbankjøling vil bli en lek i dette kabinettet.... I tilleg til at d ser utrolig tøft ut om du bestiller et vindu fra lian li... kabinettet koster 1500kr på microplex og vinduet 300kr... Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Vil anbefale Beantech Igloo 3 jeg, det er et fullverdig lianli kabinett, men til halve prisen... PM hvis du trenger mer info Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Vil anbefale Beantech Igloo 3 jeg, det er et fullverdig lianli kabinett, men til halve prisen... PM hvis du trenger mer info Link?? Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Vil anbefale Beantech Igloo 3 jeg, det er et fullverdig lianli kabinett, men til halve prisen... PM hvis du trenger mer info Link?? Komplett har Igloo 1, 2, 3 og 4 Edit: la til alle Igloo-kabbisene Endret 18. august 2004 av JenkaRiPS Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 På www.databutikken.com/no/ har de Tsunami kabinettene i sølv og i svart, både med og uten vinduer... Tsunami Tsunami i sølv, ikke like bra som den over men... Lenke til kommentar
microne Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har selv dette. har vannkjøling i det. Eneste jeg jeg gjorde var å borre høl til pumpa i bånn. Radiatoren henger du bare i taket. Har selv mist tsunami vannkjøling. Det kabinettet vil jeg absolutt anbefale! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Vil anbefale Beantech Igloo 3 jeg, det er et fullverdig lianli kabinett, men til halve prisen... PM hvis du trenger mer info til halve prisen, men den doble vekta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå