vegarroe Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Noen som kan hjelpe meg å sete opp eksternt skrivebord via internett. PC'en som jeg skal ha tilgang til er koblet til internett via en 3Com officeconnect router som er tilkoblet en nextgentelrouter. Må jeg åpne noen porter på routeren? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ja, du viderefører port 3389 til IP'en til PC-en du skal koble til. Hvis du vil koble til flere PC'er, er du nødt å bruke andre porter. Lenke til kommentar
vegarroe Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Noen som vet hvordan dette gjøres via endringssidene hos nextgentel? Lenke til kommentar
vegarroe Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 www.tightvnc.org Hvor står det om nextgentel her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+34151345 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du kan jo ta en titt Her: Uoffisiell NextGenTel Kundebase Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg brukte TightVNC før, men har nå gått over til UltraVNC som har vist seg å være -mye- bedre. Mer stabilt, raskere, auto-scaling, kryptert forbindelse m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå