Marcelo Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Siden jeg fikk meg en D-Link DI-604 Router så har jeg måttet vente veldig lenge på å få laste ned en film, spill og alt sånt gjennom Azureauz. noen her som har noen ideer om hva det kan ver og hvordan jeg skal løse dette problemet?? Endret 16. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 D-Link DI-604 = en eller annen ruter antar jeg.. Du må forwarde portene som brukes av BT-klienten i ruteren. Sjekk manualen - der står det nok hvordan.. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Det var liksom det. det står ingenting i manualen det står såvidt info om hvordan du setter routeren igang og ikke engang det står skikkelig forklart. måtte ringe d-link når jeg kjøpte routeren får å komme meg inn på nettet, men jahh. det står ikke noe i manualen om det Endret 16. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har en d-link 704 Den er enkel å konfigurere. Den har web basert konfig. Alt jeg gjorde var å sette riktig forwarding av porter til IP adr. eks:Programmer som bruker port 1412, skal sendes til ip ditt og datt) Vet ikke noe om di 604 som du har, men jeg er sikker på at det er det samme opplegget. V Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) sorry. men jeg er faktisk ikke helt med. kan du forklare det mer nøyaktig. har du bilder så e det ennå bedre jeg kan liksom ikke med dette her så jeg trenge en så nøyaktig forklaring så muligt Endret 16. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Kunne noen vert så greie å hjulpet meg her? Lenke til kommentar
subsequent Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 det du må gjør er og forwarde bittorent portene dine til din "lokale ip adresse", etter jeg gjorde dette selv økte farten betraktelig. 6881 til 6999 er de du skal åpne. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 ja, men kunne du forklart meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg sleit med dette i hele går. Gå på D-Link sine hjemmesider. Der ligger en utorlig bra fremgangsmåte. Klikk på Support, Finn din router og klikk på FAQ til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå