Gå til innhold

Datakabel og K700i - problemer


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes nå det er litt skuffende at det går sakte å overføre filer med denne USB-kabelen jeg..

Bruker jo over en time på 4 mb stor fil..

 

Er det jeg som knoter feil, eller er det faktisk bare sånn det fungerer?

Vell, trur nesten det er sånn det skal være :thumbdown:

Sitter å overfører en fil nå, E76 - Ein kanal .. Men det tar tid, har holdt på i 45 minutter nå, og har fortsatt 1/3 igjen :(

Lenke til kommentar

Jeg brukte ca 8 minutter på å overføre 150 bilder tatt med kameraet i min K700i, de fleste bildene var VGA og ca 1/10 av de var panorama bilder på full oppløsning. Totalt var det ca 5 MB og gir en hastighet på ca 11 KB / sek. Noe som jeg synes stemmer ganske bra meg hvor lang tid det tar å legge over små ting på noen og 50 KB. Jeg bruker kun IrDA, har ikke noe BT adapter enda. Jeg ville ikke brukt kabel med K700i om jeg ikke hadde en sync station (har fordelen at du kan oppgradere firmware på K700i og P900 / P910 selv). Ir / BT adapter har ca samme pris som kabel, sier dette slik at alle andre som vurderer kabel tenker seg litt ekstra om.

Lenke til kommentar
Jeg brukte ca 8 minutter på å overføre 150 bilder tatt med kameraet i min K700i, de fleste bildene var VGA og ca 1/10 av de var panorama bilder på full oppløsning. Totalt var det ca 5 MB og gir en hastighet på ca 11 KB / sek. Noe som jeg synes stemmer ganske bra meg hvor lang tid det tar å legge over små ting på noen og 50 KB. Jeg bruker kun IrDA, har ikke noe BT adapter enda. Jeg ville ikke brukt kabel med K700i om jeg ikke hadde en sync station (har fordelen at du kan oppgradere firmware på K700i og P900 / P910 selv). Ir / BT adapter har ca samme pris som kabel, sier dette slik at alle andre som vurderer kabel tenker seg litt ekstra om.

fikk du til å sende over alle bildene på en gang ? hvordan? får det ikke til..

Lenke til kommentar

Har K700i.. Med originalprogrammet som fulgte med datakabelen for overføring av filer tar det f.eks. ca. 2 timer å få overført en middels stor mp3-sang.. Det går ikke an å endre overføringshastigheten heller.. MEN med Float's mobile agent kan man få overføringshastighet opp mot 256kbit.. Da tar det med andre ord kun ca. 2min. å overføre en middels stor mp3.. Fma er et knallprogram på alle måter! :thumbup:

Lenke til kommentar
Har K700i.. Med originalprogrammet som fulgte med datakabelen for overføring av filer tar det f.eks. ca. 2 timer å få overført en middels stor mp3-sang.. Det går ikke an å endre overføringshastigheten heller.. MEN med Float's mobile agent kan man få overføringshastighet opp mot 256kbit.. Da tar det med andre ord kun ca. 2min. å overføre en middels stor mp3.. Fma er et knallprogram på alle måter! :thumbup:

Hallo

 

Jeg får ikke float's mobile program til å fungere jeg.

FÅr det kun til å virke med T630 og IR, men ikke K700i og DCU-11 kabelen :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...