bjaa Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hallo Nå sitter jeg her med datakabel og den nye mobilen min. Hvordan skal jeg få lagt over f.eks mp3's med denne datakabelen? Er DCU11 kabelen jeg har her. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) etter å ha installert drivere som trengs kan du gå til http://fma.sourceforge.net/ og laste ned floats mobile agent med dette programmet kan du styre masse greier på mobilen din og legge inn og sende filer til og fra mobilen din. det står at den brukes til t610 tror jeg, men den virker på min z600 Endret 16. august 2004 av luser32 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Takker, nå virket all programvaren. Det hjalp å restarte gitt floats mobile agent var igrunn et genialt program Lenke til kommentar
nxm Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Synes nå det er litt skuffende at det går sakte å overføre filer med denne USB-kabelen jeg.. Bruker jo over en time på 4 mb stor fil.. Er det jeg som knoter feil, eller er det faktisk bare sånn det fungerer? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Synes nå det er litt skuffende at det går sakte å overføre filer med denne USB-kabelen jeg..Bruker jo over en time på 4 mb stor fil.. Er det jeg som knoter feil, eller er det faktisk bare sånn det fungerer? Vell, trur nesten det er sånn det skal være Sitter å overfører en fil nå, E76 - Ein kanal .. Men det tar tid, har holdt på i 45 minutter nå, og har fortsatt 1/3 igjen Lenke til kommentar
beh Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg brukte ca 8 minutter på å overføre 150 bilder tatt med kameraet i min K700i, de fleste bildene var VGA og ca 1/10 av de var panorama bilder på full oppløsning. Totalt var det ca 5 MB og gir en hastighet på ca 11 KB / sek. Noe som jeg synes stemmer ganske bra meg hvor lang tid det tar å legge over små ting på noen og 50 KB. Jeg bruker kun IrDA, har ikke noe BT adapter enda. Jeg ville ikke brukt kabel med K700i om jeg ikke hadde en sync station (har fordelen at du kan oppgradere firmware på K700i og P900 / P910 selv). Ir / BT adapter har ca samme pris som kabel, sier dette slik at alle andre som vurderer kabel tenker seg litt ekstra om. Lenke til kommentar
nxm Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg var da altså av de som vurderte kabel.. Og som kjøpte kabel.. Men som angrer.. :-( Tenker jeg skal kjøpe meg en bluetooth adapter og en syncstation når jeg får lønning.. :-) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg brukte ca 8 minutter på å overføre 150 bilder tatt med kameraet i min K700i, de fleste bildene var VGA og ca 1/10 av de var panorama bilder på full oppløsning. Totalt var det ca 5 MB og gir en hastighet på ca 11 KB / sek. Noe som jeg synes stemmer ganske bra meg hvor lang tid det tar å legge over små ting på noen og 50 KB. Jeg bruker kun IrDA, har ikke noe BT adapter enda. Jeg ville ikke brukt kabel med K700i om jeg ikke hadde en sync station (har fordelen at du kan oppgradere firmware på K700i og P900 / P910 selv). Ir / BT adapter har ca samme pris som kabel, sier dette slik at alle andre som vurderer kabel tenker seg litt ekstra om. fikk du til å sende over alle bildene på en gang ? hvordan? får det ikke til.. Lenke til kommentar
KalleKa Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har K700i.. Med originalprogrammet som fulgte med datakabelen for overføring av filer tar det f.eks. ca. 2 timer å få overført en middels stor mp3-sang.. Det går ikke an å endre overføringshastigheten heller.. MEN med Float's mobile agent kan man få overføringshastighet opp mot 256kbit.. Da tar det med andre ord kun ca. 2min. å overføre en middels stor mp3.. Fma er et knallprogram på alle måter! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Har K700i.. Med originalprogrammet som fulgte med datakabelen for overføring av filer tar det f.eks. ca. 2 timer å få overført en middels stor mp3-sang.. Det går ikke an å endre overføringshastigheten heller.. MEN med Float's mobile agent kan man få overføringshastighet opp mot 256kbit.. Da tar det med andre ord kun ca. 2min. å overføre en middels stor mp3.. Fma er et knallprogram på alle måter! Hallo Jeg får ikke float's mobile program til å fungere jeg. FÅr det kun til å virke med T630 og IR, men ikke K700i og DCU-11 kabelen :/ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Genailt! Valgte com3 så fungerte det med engang, glimrende! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Her er Sony Ericssons "offisiselle" driver til K700i for DCU-11. Lenke til kommentar
loveland Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ericssons offisielle driver til USB kabelen funker ikke til Win98, vet noen om Float Agent gjør det? Lenke til kommentar
nxm Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Vet ikke, men jeg vil tro det står noe om det på disse sidene: http://fma.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
loveland Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det funket! Genialt program! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 angående treg overføring så er det mange som har oppnådd hastigheter på godt over 20 kb/s med blutoothstick, selv om dette ikke er raskt så er det et fint alternativ til kabelen, klarer selv ikke mer enn max 15 kb med min cx65 og usb-kabel (DCA 540) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå