Fredborg Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg skal montere kameraet i en paraglider. Kameraet er da rettet nedover mot fotografen/piloten, og gir et meget flott perspektiv. Finnes det et digitalkamera med fjernkontroll som har rekkevidde på 8-9 meter? Finnes et digitalkamera med intervallopptak, f.eks. ett bilde hvert tiende minutt? Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Minolta Dimage7 har intervall, 1-60min, 1-99 bilder Jeg er sikker på at de fleste mellom/dyr klasse kameraer har dette -flff Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg tror ikke at de fleste har det. MLW Lenke til kommentar
Tore M Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Du kan bruke Nikon sin "Remote Cord MC-EU1". Denne kan brukes til flere av Nikons digitalkamera. Kabelen har to funsjoner, snorutløser eller utløser etter tidsintervall. Tidsintervallet kan stilles fra 2min til 24timer. Lenke til kommentar
Fredborg Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Takk for nyttige tips! Mitt problem er at jeg ikke kan bruke snor, for den kan vikle seg inn i linene på glideren og forårsake havari... Forsøker Dimaxen muligens... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå