sness Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Noen som kan si meg hvor jeg får kjøpt TV-inn kort? Helst på nettet et sted. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Komplett Data skal ha slike kort. Evnt ATI 7200/8500 eller de nyeste GF4 ti kortene. Se deg litt rundt. + en ting til: SØK PÅ FORUMET!! Lenke til kommentar
sness Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 tenkte ikke på skjermkort da, men tv kort som man setter inn i en pci-slot. burde ikke være altfor dyrt heller. men ellers takk for svar Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei sness. Har et tvkort liggende hvis du er interessert. Det er et pc2tv tvkort...er vist fra pinnacle. Funker helt greit og det følger også med en fjernkontroll. Ta å send en email til følgende adresse hvis du er interessert: [email protected] Mvh Lightning Lenke til kommentar
sness Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Lightning: Trenger tv-inn. er der det på kortet ditt? Holder nemlig å bygge playstationen min inn i pc'n og da er det jo kjekt med bilde på skjermen :wink: Og hvor mye skal du eventuelt ha for kortet? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Quote: On 2002-05-01 14:03, sness skrev:Lightning:Trenger tv-inn. er der det på kortet ditt? Holder nemlig å bygge playstationen min inn i pc'n og da er det jo kjekt med bilde på skjermen :wink: Og hvor mye skal du eventuelt ha for kortet? Inn i PC'en? Høres spennede ut, hvordan gjør du dette ? Ellers har de jo f.eks TerraTec TV kort på Komplett, vet ikke hvordan dette er, men du kan jo lese mer om det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
sness Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Krever: PCI eller AGP skjermkort med Direct Draw og Video Overlay støtte. <--Vet ikke helt om skjermkortet mitt har det men (Voodoo3) Planen var å bare stappe delene til PS'en inn i pc'n og koble til lyden (http://www.virtual-hideout.net/guides/rca/index.shtml) og koble video pluggen i tv-kortet. Men om det er så enkelt som det høres ut som vet jeg ikke, men det finner jeg ut :smile: Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei igjen. Joda den tar tv inn...siden det er et tvkort...hehe Høres 450 greit ut? Har funket helt greit hos meg, inntil jeg bestemte meg for at tv på en 19" ble for lite og skiftet ut med en 32". Mvh Lightning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå