bergasida Skrevet 28. august 2001 Del Skrevet 28. august 2001 Er det noen som har testet disse kortene i praktisk bruk og kan skrive litt om erfaringen de har med disse. Vurderer å benytte de til skolebruk. Kan dette anbefales ?? Kjetil Th. Storebråten [ Denne Melding var redigert av: bergasida på 2001-08-29 09:49 ] Lenke til kommentar
kakeman Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg bruker dv200 og det fungerer bra, jeg vil ambefale det!!! Lenke til kommentar
phil Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jeg har jobbet litt med begge kortene, og at de er bra er det ingen tvil om. MEN, som de fleste videoredigeringskort kan det være feil/mangler som f.eks kompabilitets problemer med hardware. Gå inn på http://webboard.pinnaclesys.com, velg Desktop Webboard og finn ut hva brukere liker/misliker med de forskjellige kortene. Jeg kunne sluppet masse timers arbeid hvis jeg hadde gjort dette første gang jeg kjøpte meg redigeringskort (Studio 400). [ Denne Melding var redigert av: phil på 2001-11-30 10:23 ] Lenke til kommentar
bergasida Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Takk for svar og gode tips. Besøkte webboard siden du anbefalte. Har tenkt å kjøre ett D8 Sony TRV 330 kamera sammen med kortet. Dette har analaoge innganger. Går det greit å kjøre analogt signal inn på kameraet og derfra til kortet ? Skolen jeg jobber på har nemlig ett HI8 kamera også som de bruker. Vil en i såfall kunne kjøre signalet bare direkte gjennom kameraet og inn på kortet eller må en legge det på D8 tape først ? Takk igjen for svar og gode råd. Hilsen Kjetil Th. Lenke til kommentar
phil Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg har dessverre ikke brukt denne måten på å overføre analog video. Burde ikke være noe problem, men undersøk videre. Hvis du velger DV500 blir ikke dette noe problem. Den har jo både firewire og analoge in/out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå