Kizzaz Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hei. På skolen (media og kommunikasjon) fikk vi en liste som en lokal fotobutikk skulle fikse for oss for 800. Jeg ville heller sette den sammen selv, så jeg trenger hjelp til noen ting Alt må heslt være god kvalitet. Headsett (som skal kunne skjerme lyd fra elever ved siden av meg, skal dekke ørene) Mini DV kassetter (5-pack) Minidisketter (5-pack) Oppladbare AA batteri med lader + 30 brenne cd'er, men det har jeg selv. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg skjønte ikke spørsmålet.. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Det jeg ville gjerne ha hjelp til er og finne et bra headsett, gode dv kassetter og minidiscer og 4 oppladbare batteri med lader, jeg har sett litt på psdata og netshop men jeg sitter fast på headsett. Og så ville jeg gjerne ha en butikk der jeg kunne kjøpe alt ikke bare splittet. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg vet ikke om kvaliteten på de høreklokkene som du fikk kjøpt hos den lokale sjappa, men kan nok trygt anbefalle denne eller denne. hvis de blir for dyre, så kan du gå inn i prisguiden, trykke på hodesett, og filtre ut så det bare viser lukkede høretelfoner... Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Sandnes (Lundehaugen vgs) Du da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skien Skal begynne på MK på onsdag :o Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Begynte i dag på VK1. Knall kjekt å begynne igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Headsett (som skal kunne skjerme lyd fra elever ved siden av meg, skal dekke ørene) PHILIPS HP800 Mini DV kassetter (5-pack) En pakke Sony-kassetter dekker det. Minidisketter (5-pack) Samme som over. Sandnes (Lundehaugen vgs) Par meter fra min skole det. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hvilken skole går du på? Sørbø? hehe Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 send meg porto så skal jeg sende deg med-er gratis. Har en haug liggende her som jeg ikke har bruk for Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Men hvilken webshop har alle disse varene? Jeg tror jeg tar denne som mitt nye headset. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg fikk vite at vi skal ha AA batterier som er oppladbare 1.2v NIMH, jeg vet ikke hvordan jeg finner dem, det står ikke så mye hos netshop eller komplett om de er oppladbare eller om de er 1.2v. Vet noe hvor jeg får tak i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå