Gå til innhold

Hvordan få støtte for blåtann på PCen?

Anbefalte innlegg

Poster dette under "Annet om hardware" i god tro på at dette må være den rette kategorien.

Siden jeg snart kjøper ny mobiltelefon med støtte for blåtann ønsker jeg å gjøre PCen klar for dette. Desverre er jeg helt blank på slikt, og lurer derfor på hva jeg egentlig trenger til PCen for å benytte min nye mobil sammen med den. Er det så enkelt at jeg kun trenger å kjøpe et adapter som dette, eller må det noe mer utstyr til?

Ønsker ellers tilbakemeldinger på hvilke modeller av utstyr som er anbefalt.

På forhånd takk for tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste du trenger en en Bluetooth adapter og installerer med følgenede drivers/software og du er klart til trådløs overføring mellom mobil og pc. Det gjorde jeg. Tror kanskje denne er feilpostet. Send en PM til en mod og hør og be om de eventuelt flytter den til riktig sted.

Lenke til kommentar

Hvis du bruker WindowsXP med Servicepack-2 er det bare å plugge i BT-usbpenn eller annet, så er du "good to go"

SP2 Har nødvendige drivere, og personlig synes jeg løsningen som Windows har valgt er bedre og lettere å sette opp en det som bruker å være standard for BT-drivere.

Men hvis du har Norsk XP må du vente noen uker til på SP-2

Lenke til kommentar
Eneste du trenger en en Bluetooth adapter og installerer med følgenede drivers/software og du er klart til trådløs overføring mellom mobil og pc.

Høres fint ut! :)

Jeg var inne på Komplett og så litt på forskjellige produkter her. Et par spørsmål til disse:

1. Hva er egentlig forskjellen mellom versjon 1.1 og 2.0? Betegner dette "USB versjonen" og altså kapasiteten den har på overføring?

2. Det brukes uttrykk som "adapter" (Billionton, eMagic), "dongle" (CNet, EPoX) og "key" (MSI) på de forskjelle produktene. Hva er forskjellen?

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...