stian-hg Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Poster dette under "Annet om hardware" i god tro på at dette må være den rette kategorien. Siden jeg snart kjøper ny mobiltelefon med støtte for blåtann ønsker jeg å gjøre PCen klar for dette. Desverre er jeg helt blank på slikt, og lurer derfor på hva jeg egentlig trenger til PCen for å benytte min nye mobil sammen med den. Er det så enkelt at jeg kun trenger å kjøpe et adapter som dette, eller må det noe mer utstyr til? Ønsker ellers tilbakemeldinger på hvilke modeller av utstyr som er anbefalt. På forhånd takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Eneste du trenger en en Bluetooth adapter og installerer med følgenede drivers/software og du er klart til trådløs overføring mellom mobil og pc. Det gjorde jeg. Tror kanskje denne er feilpostet. Send en PM til en mod og hør og be om de eventuelt flytter den til riktig sted. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvis du bruker WindowsXP med Servicepack-2 er det bare å plugge i BT-usbpenn eller annet, så er du "good to go" SP2 Har nødvendige drivere, og personlig synes jeg løsningen som Windows har valgt er bedre og lettere å sette opp en det som bruker å være standard for BT-drivere. Men hvis du har Norsk XP må du vente noen uker til på SP-2 Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Eneste du trenger en en Bluetooth adapter og installerer med følgenede drivers/software og du er klart til trådløs overføring mellom mobil og pc. Høres fint ut! Jeg var inne på Komplett og så litt på forskjellige produkter her. Et par spørsmål til disse: 1. Hva er egentlig forskjellen mellom versjon 1.1 og 2.0? Betegner dette "USB versjonen" og altså kapasiteten den har på overføring? 2. Det brukes uttrykk som "adapter" (Billionton, eMagic), "dongle" (CNet, EPoX) og "key" (MSI) på de forskjelle produktene. Hva er forskjellen? Endret 16. august 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ser også at XD.no har en liten sak: http://www.xd.no/asp/info.asp?p=34769&l=&v...ttern=bluetooth Noen som kjenner til om denne holder mål? Dersom den gjør det: hvorfor er den så mye billigere enn andre modeller? 10m rekkevidde holder masse for meg. Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå