Loeb Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Trenger noen kabinett vifter til mitt Q-Tec Midi tower Noen som har noen gode, billige og støysvake vifter å anbefale Hvordan bør jeg montere viftene etter det jeg har sett er det kun plass til to vifter. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Først av alt... kast PSU'en som fulgte med Men viss det er 2 så bør du få en til å blåse inn og en ut Inn nederst og ut øverst Papst er gode og lydsvake Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Først av alt... kast PSU'en som fulgte med Men viss det er 2 så bør du få en til å blåse inn og en ut Inn nederst og ut øverst Papst er gode og lydsvake Hvorfor bør jeg kaste PSU'en? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 For den er litt dårlig LITT Men kjøp deg 2 papst 12db vifter , komplett microplex Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Å bruke Q-Tec er det samme som å ha lekk i vannkjølinga di....... Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Nå tar du vel litt i, jeg har hatt en Q-tec å den funker fint, men ville aldri åpnet den Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 er det 80x80x25mm vifter som passer til mitt kabinett? Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ja, det er 80x80 mm som er riktig. Jeg har samme tower og vil anbefale deg og fjerne ihvertfall metallgittret som sitter på vifteplassen forran, da den ikke har noen praktisk funksjon og hindrer luftflødet og øker støyen ganske mye. Jeg hadde dårlig med utstyr og borret det helt enkelt vekk ved å borre i hullene rundt hele, det gjør at du må tette rundt vifta når du monterer den, men hvis du har en dremel eller lignende burde det blir pent og uten ekstra monteringsjobb etterpå. En ting du bør tenke over med PSU som følger med er at den bråker ganske mye, siden du er opptatt av støy. Jeg byttet min mot en NorthQ 12-17dB psu, den er veldig støysvak og er å anbefale. Lykke til Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Hvilke av disse viftene vil dere anbefale Enermax Kabinett Vifte 80x80x25mm Enermax Silent Fan PAPST Vifte 80x80x25mm Vifte m/5,25" kontakt 12db Endret 16. august 2004 av Loeb Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hvis du ikke er veldig kresen på støy, bør du kanskje gå opp til Papst 19 db. Modellen med 12 db flytter ganske lite luft, men er jo også helt stille. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 er ikke veldig kresen på støy nei noen som har prøvd Spire Kabinettvifte Blue Breeze Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 ville anbefalt papst sin 19db isteden for 12db, du hører ikke no særlig forskjell og 19db flytter mere luft enn 12db'eren. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det er ikke noe galt med Q-tec som kabinett men PSU som følger med bråker fælt. Jeg har et slikt kabinett selv og jeg er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Det er ikke noe galt med Q-tec som kabinett men PSU som følger med bråker fælt. Jeg har et slikt kabinett selv og jeg er fornøyd med det. Hva slags kabinett vifter har du? Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 noen av dere som i det hele tatt har noen erfaring med q-tech sine PSU? jeg har en slik en akkurat nå, faktisk akkurat samme kabinettet(bortsett fra at mitt er "noe"moddet)og alt har fungert slik det skal til nå Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 alt har fungert fint til meg å, eneste problemet er at det kan bli litt varmt inne i kabinettet men jeg har somsagt ingen kabinett vifter ennå Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 eg har et raidmax kabinett som står opent heile tida... har ingen av kabinett viftene mine på og holder ca 40 grader på cpu etter en omgang med speling.... har Q-tec PSU selv og har ikkje hatt noken problemer med den!! er egentlig ganske fornøyd i forhold til prisen!! Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Noen som har noen flere anbefalinger Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva med denne eller denne? Tror ADDA sine vifter er god kvalitet, synes å huske å ha hørt god kritikk om dem. Ellers så er jo papst kjennt for å lage vifter av god kvalitet, men mange som sier de lager en ekkel "klikke lyd" når man skrur ned farten på dem, så personlig ville jeg holdt meg unna dem pga det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå