argasteDJ Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) hei, jeg driver med en webside for et Selskap i oslo. Tilbakemeldinger mottas med takk jeg skal endre headeren etterhvert. link : http://www.shopbroadcast.com PS. det er noen feil med hvitfargen på noen av sidene. Dette skyldes min billige LCD skjerm mvh Thomas Endret 16. august 2004 av argasteDJ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Kanskje en url til siden hadde vært noe? Edit: Derja. Edit2: Menyen funker ikke/vises ikke i firefox. (Den med "tjeneste" osv..). Endret 16. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Kanskje en url til siden hadde vært noe? Edit: Derja. Edit2: Menyen funker ikke/vises ikke i firefox. (Den med "tjeneste" osv..). hmm... Firefox har jeg ikke testet den i,, den er laget i Adobe golive. Får prøve å tilpasse den. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Et lite tips: en av den største fordelen ved bruk av CSS er å ha et eget dokument hvor CSS er og ikke css i hvert enkelt html dokument. Dette gjør at du kan styre layouten på websiden din utifra å bare endre et dokument en eneste gang. Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ja, jeg er ganske fersk på webdesign, så jeg ser fordelen får prøve å lære med css. man hva syns dere om selve designen? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Eg syns iallefall at designet var enkelt (noko som er bra!) og lett, så eg forstår alt som står på.. Rett font osv :-) Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 OK, jeg skal kommentere denne: Du har en helt ok layout med greie knapper som er nøytrale. Det er bra. Flash-banneren ser litt cheesy ut, teksten er for stor, liker ikke den lyseblå fargen på "Shop". I tillegg er ikke skyene så veldig bra animert, det hadde sett bedre ut med et vanlig jpg bilde. Teksten i hver seksjon har forskjellig størrelse, det er ikke noe gjennomgående tema. Det fikser du lett og det gjør veldig mye med siden... Bildeseriene nederst på siden er av litt dårlig kvalitet. Ville kanskje prøvd å forbedre kvaliteten litt på de...? Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) OK, jeg skal kommentere denne: Du har en helt ok layout med greie knapper som er nøytrale. Det er bra. Flash-banneren ser litt cheesy ut, teksten er for stor, liker ikke den lyseblå fargen på "Shop". I tillegg er ikke skyene så veldig bra animert, det hadde sett bedre ut med et vanlig jpg bilde. Teksten i hver seksjon har forskjellig størrelse, det er ikke noe gjennomgående tema. Det fikser du lett og det gjør veldig mye med siden... Bildeseriene nederst på siden er av litt dårlig kvalitet. Ville kanskje prøvd å forbedre kvaliteten litt på de...? Takk, Det har jeg faktisk ikke sett selv. Jeg får vel bestemme meg for ett tema slik at det ikke blir så rotete () Endret 16. august 2004 av argasteDJ Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Til framside syns eg fonten er perfekt. Det firmaet står for, står på framsida.. Logoen er lett sjåleg, og enkel å skjønne.. Skyene er dårlig animert enig med deg der kinn.. Og du bør absolutt som kinn seier ta å ha ein font på dei neste sidene.. Syns sjølve at berre dei to/eit bilde(ne) nede til høyre på framsida er dårlig.. Eller ganske bra.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Alt for mye dingeldangel, animerte satelitter, og skyer som ser ut som sukkerspinn. Lenke til kommentar
gather Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 greit oppsett men ble litt for mye som rørte på segfor min del Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er det en template? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det er ihvertfall sikkert å visst at du vet hvordan en side med proff-look skal se ut. Men problemet er å få det til å se pent ut. I header, hvorfor i all verden ender skrifta langt uti klisjè-bildet? Ellers en helt okei header, med en forholdsvis fin sølveffekt. Plassering av elementer i hovedfeltet er sannsynligvis problemet ditt. Det bildet der disse to business-folka holder en plakat kunne godt vært flytta over til høyre, og online demo-linken kunne vært penere hvis den ble skrevet inn i teksten, som overhodet ikke trenger å være bold. Vet ikke helt jeg, men kanskje Arial er en mer passende font til denne siden? Prøv deg litt fram ihvertfall. Og forresten, jeg vet ikke hvorvidt ShopBroadcast prioriterer eller ønsker det, men hvorfor i huleste finner jeg ingen meny? Free-stacs-counter blir for flaut for denne sida, og teksten i footeren må midtstilles, og samtidig få selskap av noen kontaktopplysninger. Vil ikke refse innholdet, men synes det var fantastisk irriterrende å ikke finne ting og tang der de hører hjemme. Alt i alt grei side. Uten å antyde noe, en litt template-aktig side. Stå på! Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 hei, takker for svar ser jeg har litt å pusle med Selve siden er ikke Temlpate, men det stemmer at annimasjonen i headeren er en template, som vi faktisk betalte penger for den skal jeg nok hive i søpla. Det at noen ikke ser menyen er merkelig. Kan det være at Adobe har en rar måte å behandle layers på? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Satellittbildet har jeg sett før, det nytter ikke å bare google satelite og ta en tilfeldig LINK Ikke bra Men ellers er den helt ok, bare teksten i headeren ser stygg ut, kantete og ulekker. Pluss kommer teksten utenfor kanten Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 okei. -firmanavnet stikker utenfor det grå området i header, no good. - menyen står ikke i stil til resten, for enkel. - for mye rot nederst på siden (tenker på bildene). ellers greit, men om du skal lage en side til et firma er vel poenget at du skal lage siden ikke at du skal kjøpe deler av den og så selge den videre. ikke at dette var topic, men jeg synes det blir litt feil å legge ut templater til vurdering. enten det er hele sider, eller ting som er vesentlig på siden. Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) okei. -firmanavnet stikker utenfor det grå området i header, no good. - menyen står ikke i stil til resten, for enkel. - for mye rot nederst på siden (tenker på bildene). ellers greit, men om du skal lage en side til et firma er vel poenget at du skal lage siden ikke at du skal kjøpe deler av den og så selge den videre. ikke at dette var topic, men jeg synes det blir litt feil å legge ut templater til vurdering. enten det er hele sider, eller ting som er vesentlig på siden. hei, jeg jobber i firmaet. så jeg er ikke en web designer egentlig. jeg er vel mer en wannabe Det som var poenget med siden var at den skulle være super enkel å navigere i, dette er grunen til den enkle menyen. Headeren Skal jeg bytte med noe som ikke ser så jalla ut Freestasts telleren er jeg enig i, det ble for dumt. så den er fjernet, vi flytta siden over på en linux server slik at vi fikk stats fra den. Ser også dette med stil gjennomføringen, her skal jeg sørge for å holde stilen lik på alle sidene. Takker for mange konstrutive svar, dette er den første siden jeg lager så jeg har litt å lære EDIT: Til deg som mente vi hadde "stjelt" bilde fra google... vi kjøper bilder og ilustrasjoner fra Hemera og scanpix. Det er nok derfor du har sett noen av de før. vi har ikke enerett på dem. Endret 18. august 2004 av argasteDJ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Enkel meny? HVILKEN MENY? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå