toss Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) først og fremst, den er langt fra ferdig.. det er bare for å få litt tilbakemelding på strukturen/utseende.. og evt. få forslag til farger osv. tror jeg skal ha et bilde, ikke overskrift. ellers er jag glad for alle forslag edit: fjerner linken siden siden er forkastet.. Endret 17. august 2004 av toss Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kanskje du har lagt ut feil lenke, men jeg får bare opp en tabell med noe tekst i. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Ohdear Dette var ikke rare greiene, mister.. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Design: Kjip(e) farge(r ) Kjip font (Times passer ikke på web) Kjip header (i den grad det kan kalles en header) Ingen grafikk Kode: Tables i hytt og pine - de må vekk. Lær deg HTML og CSS. Les sticky-trådene her i WDS for mer info Ingen DOCTYPE, intet charset Av ovennevnte grunner ikke validerbar Nåh.. ganske negativt dette her. Du har en lang vei å gå, og å lære deg HTML og CSS vil være første steg på veien - og absolutt nødvendig hvis du vil lære å lage brukbare nettsider EDIT: Skriveleifer :\ Endret 16. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
toss Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 holder på å lære html og css.. ikke brukt det på denne.. lurte egentlig bare på om oppsettet er ok.. ellers om det var noen forslag til farger osv.. Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ehm, det er altfor lite å kommentere enda, bortsett fra det som Loomy så fint påpekte tidligere... Lenke til kommentar
toss Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 ok.. takk for svar man har noen forslag til farger? (vet det er litt dumt spørsmål.. men jeg finner alsri noe som ser fint ut.. ) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skal kanskje prøve å være litt mer seriøs denne gangen: Du har i kun brukt to farger (blått og sort). Sammen ble disse veldig kjedelige, så en tredje og kanskje også en fjerde farge vil skape mer "liv" i "siden". Du bruker standard kantlinjer, DET er noe av det styggeste jeg ser faktisk (no offence). Dette gir hele greia en "dette er en tabell" look. Times New Roman er som nevnt ikke den beste fonten til web, heller ikke i dette tilfellet. Husk også å bruke en web-safe font når du bytter, og angi flere alternative fonter. Mitt (ærlige) råd: Glem denne siden. Kast den bort og ikke tenk på den. Søk inspirasjon på andre nettsteder. Finn noe du liker og prøv å vinkle det på din egen måte. Dette blir desverre alt, ALT for enkelt. Lenke til kommentar
toss Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 ok.. likte det svaret (faktisk) bedre før prøve på nytt da.. takk igjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå