jokki Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 2 timer til nå Jeg tar bussen fra Tananger om ca 1 time nå.... Vi snakkes da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 da var treffet overstått .. vi var 7 stikker og hadde det gøy så var det jo bare og finne ut hvem som er hvem da meg og hukommelse , det hjalp med navnetavlen på bowlingen Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg var han med lite hår som ikke klarte å danse på den jævla maskinen. :@ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) som var i forcen ja er vell det Endret 24. september 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 han mannen med en fot på en danse manskin som lovet Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Se å sleng ut noen bilder da Gef De som var med : Jokki(meg) Egil.B Gef Velmont cecolon sim FtZ- BTW. Han fyren på dansemaskinen du linket til var helt syk..... Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) *pirke* sim og cecolon... Ikke Sim og CeColon Case sensitive. Endret 24. september 2004 av sim Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Får heller endre på nicket ditt da neida, har endret på det nå... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 I is teh economic. Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 I is teh economic. slask Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Argh, jeg kunne ikke komme Men håper det blir et nytt et om ikke så alt for lenge(litt mer mot sentrum, er stress å komme seg til mariero) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Skal bli jokki Selve treffet startet på Pizzabakeren i Mariero. Den første til stedet var jokki, så kom jeg og etter klokken hadde passert 18:00 kom resten av folket. Velmont: Fremme til venstre, hvit skjorte. Egil.B: Bak Velmont, venstre side, mørkt hår og briller. FtZ-: Bakerst i midten. Han med colaen. cecolon: Bakerst til høyre. sim: Midten til høyre. Rød og hvit genser med svarte ermer. jokki: Fremst til høyre i rød genser. Etter vi hadde spist oss gode og mette, bar det over til Metro Bowling bare noen få meter ned i gata. (fikk ikke FtZ- med her, han var og hentet sko) Velmont i gang med sitt første kast. Etter vi hadde bowlet 3 sett, skulle vi egentlig til å gå før vi la merke til denne kjekke dansemaskinen. Her er Egil.B og jokki godt i gang med å vrikke rompa. sim og Velmont måtte selvfølgelig vise seg Her ser vi klar høydeforskjell mellom sim og Velmont. Jeg kom desverre ikke med på noen av bildene da jeg var den eneste som hadde tatt med kamera, og det var jeg som var fotograf. Dere har jo bilde av meg i avataren Endret 26. september 2004 av Gef Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Pssh. Det er 4 bussruter som går utover, 1, 2A, 2B og 3. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 og bussen tar liksom 7 minutt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) [pirkemodus] eg er heller ikke med på gruppeblide 2 [/pirkemodus] (driver sikkert og på og henter sko .. er så somlete av meg) EDIT: og eg glemte kameraet mitt på stuebordet .. men dama skada det i helga så det er ikke helt godt lenger da Endret 24. september 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) og bussen tar liksom 7 minutt bussen tar 5 min på den tiden av døgnet og det går over 10 busser i timen 1,2a/b 3 og noen flere hvist jeg ikke husker feil EDIT: dette må jo gjenntas da Endret 24. september 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 EDIT: dette må jo gjenntas da Med litt flere folk, forhåpentligvis Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 EDIT: dette må jo gjenntas da Med litt flere folk, forhåpentligvis ja og 2 baner i bowlinghallen Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jeg kan ta med kamera neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå