Gå til innhold

HW-Nettverkstreff @ Rogaland ferdig for denne gang

jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis flamenco pizza går greit så kan vi jo møtes på mariero heller da ;) Skal vi si halv 6(17.30) utenfor metro bowling (for jeg har ikke peiling på hvor tingene i mariero er) fredag den 24 september :)

Funker fint for meg :)

Oppdater den første posten din om dette. :)

Lenke til kommentar
kanske trådstarter kan putte all info om treffet i første post så vi som er glemske slippe og lett etter det ,og det er vell en ide og bumpe denne tråden den 24 og editere topic og putte I DAG i den :p

så vet alle at skjer

Skal heller skrive "i morgen" den 23 og heller "i dag" den 24 ;)

Første tråd er oppdatert

edit: Har blitt gjort oppmerksom på at det heter flamenco pizza i hillevåg, mens på mariero hvor vi skal heter det Pizzabakeren.

Lenke til kommentar

Hva blir det til? pizza+bowling den 24??

Jeg vil benytte muligheten til å si at det blir paintball nå til helga, (vel vi prøver iallefall å få til noe, Ute hvis det blir fint vær(sannsynligvis ett område på ølberg elns), inne (stavanger carting i hillevåg) hvis det blir stygt vær..

Så hvis noen er interresserte, send meg en PM eller no :)

Lenke til kommentar
Hva blir det til? pizza+bowling den 24??

Jeg vil benytte muligheten til å si at det blir paintball nå til helga, (vel vi prøver iallefall å få til noe, Ute hvis det blir fint vær(sannsynligvis ett område på ølberg elns), inne (stavanger carting i hillevåg) hvis det blir stygt vær..

Så hvis noen er interresserte, send meg en PM eller no :)

Ja det blir pizza+bowling den 24. Pizza blir på pizzabakeren mens de som vil går ned til metro bowling for et slag nerdebowling.

Blir med hvis det ikke blir så altfor dyrt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...