Gå til innhold

HW-Nettverkstreff @ Rogaland ferdig for denne gang

jokki

Anbefalte innlegg

dette er noe for meg :)

finnes det faktisk noe som KAN bowle ?? ikke meg i vetfall

none send meg en på med dato klokke slett og sted

alle plasser som er nært en bussstopp i stv/sandnes området passer meg utmerket siden eg har gratis buss :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke bowle sånn proffesjonelt, men jeg klarer ivertfall å score noen poeng :)

24.09.04 er datoen såvidt som jeg har forstått det. Ingen som har meldt ifra som vil få problemer med den dagen. Det er en fredag.

Hvorfor må vi ta bussen til Stavanger først for så å ta bussen til Hillevåg? Da er det bedre at vi er på havanna senteret der vi har alt på en plass?

Edit: Kan også finne på andre ting.

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Du hopper bare av ved Mariero. Intet problem.

Ok.

Så da skal vi spise på dolly og bowle i Hillevåg? Passer det for alle? eller skal vi finne på noe annet? f.eks dra på en billig plass å spise...en restaurant, kafe...dolly er temmelig dyrt, det er ikke alle som kan ta seg råd til å bruke mye peng. Vi må tenke på alle.

Lenke til kommentar

er jo mange gode pizza plasser som ikke er med i dolly/peppes må tenke litt på hvem som har sitte plasser og god pizza doh .. spiser for det meste takeaway

EDIT:alle vet vell dette men bussen til mariero koster 20/10 voksne/barn og og vi kan ta 2a/b og 3 i vertfall

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...