Mato Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 dette er noe for meg finnes det faktisk noe som KAN bowle ?? ikke meg i vetfall none send meg en på med dato klokke slett og sted alle plasser som er nært en bussstopp i stv/sandnes området passer meg utmerket siden eg har gratis buss Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg kan ikke bowle sånn proffesjonelt, men jeg klarer ivertfall å score noen poeng 24.09.04 er datoen såvidt som jeg har forstått det. Ingen som har meldt ifra som vil få problemer med den dagen. Det er en fredag. Hvorfor må vi ta bussen til Stavanger først for så å ta bussen til Hillevåg? Da er det bedre at vi er på havanna senteret der vi har alt på en plass? Edit: Kan også finne på andre ting. Endret 5. september 2004 av Gef Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du hopper bare av ved Mariero. Intet problem. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 noen aldersgrense? kan 14-årige meg komme? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Du hopper bare av ved Mariero. Intet problem. Ok. Så da skal vi spise på dolly og bowle i Hillevåg? Passer det for alle? eller skal vi finne på noe annet? f.eks dra på en billig plass å spise...en restaurant, kafe...dolly er temmelig dyrt, det er ikke alle som kan ta seg råd til å bruke mye peng. Vi må tenke på alle. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 noen aldersgrense? kan 14-årige meg komme? Alle kan komme Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 finnes det faktisk noe som KAN bowle ?? ikke meg i vetfall Jeg spiller aktivt, i en av norges beste klubber. Men vet ikke om jeg orker stresse helt ned til stavanger Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kult, då komme eg (tror eg....) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) er jo mange gode pizza plasser som ikke er med i dolly/peppes må tenke litt på hvem som har sitte plasser og god pizza doh .. spiser for det meste takeaway EDIT:alle vet vell dette men bussen til mariero koster 20/10 voksne/barn og og vi kan ta 2a/b og 3 i vertfall Endret 7. september 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 tror det er mange flere en det også, uansett bussen tar 5 min så det burde ikke være noe problem Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Pizzabakeren er både nærmere og billigere enn nærmeste Dolly. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 når blir treffet da ? begynner og bli lei av å vente... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Hva med å følge med i tråden 24 er den offisielle dato-en Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Og opmøte er i sentrum eller med bowlinga på mariero , er det ikke så ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Å ta bussen fra byen til mariero er fort gjort så jeg mener vi like godt kan møtes i byen Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ok så datoen er 24. sep. Klokkeslett? Hadde vært interessant å bli med på noe slikt. Tell med meg dere!! Gidder dere å sende en PM om klokkeslett hvis det blir fastslått helt sikkert. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Skal vi si at vi møtes rundt kl. 17:00-18:00? Det er vel en "omvei" for oss som kommer fra Sandnes til Mariero hvis vi først skal møtes i Stavanger? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hvis flamenco pizza går greit så kan vi jo møtes på mariero heller da Skal vi si halv 6(17.30) utenfor metro bowling (for jeg har ikke peiling på hvor tingene i mariero er) fredag den 24 september Lenke til kommentar
torgros Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvis flamenco pizza går greit så kan vi jo møtes på mariero heller da Skal vi si halv 6(17.30) utenfor metro bowling (for jeg har ikke peiling på hvor tingene i mariero er) fredag den 24 september Passer fint for meg!! Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 yes, 24 sept da, på flamenco! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå