jokki Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Etter å ha snakket med blib og gef så passer det for alle oss tre at det blir utsatt. Sender en PM til alle brukerene som har "meld seg på" for å gi beskjed.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Min høstferie starter uke 41 i oktober. Altså fra 4-11 oktober. Helgen før høstferien kan vel passe for de fleste? Det blir fredag 24. september f.eks? eller er det for langt frem i tid? Det vil isåfall si at det er 29 dager til. God nok tid til å planlegge dette litt bedre Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vel folkens. Jeg er for at en liten gruppe av oss iallfall kan bli litt bedre kjent, har litt lyst til å snakke med de som kommer uansett. - Jeg er ikke en pengemaskin, så hva om vi finner på noe billigere, en liten sak imårra - jeg og Egil.B kommer nok sikkert uansett, så ser vi om det kommer noen andre. Men da må plass og tid gjøres skikkelig rede for. 18:30 på Torget v/ kielland statuen? Funker det? -- Også plass, vel - folken er en flott café, billig påfyll av kaffe osv. ;] Men er kanskje 18års grense der. Jeg vet ikke. Uansett kan vi gå på en café av et slag. Er det noen som er med? -- Om ingen sier noe stiller jeg og Egil oss opp v/ kielland 18:30, så kan vi evt. bare gå på café alene om ingen andre gidder -- Blir inget "offisiellt treff" da, men så kan vi iallfall ha sett hverandre før det skikkelige kommer da (kan godt hende man er bortreist i høstferien også, kunne tenke meg en tur til Oxford bl.a.) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det får bli klokka 8 isåfall. Ang Oxford Velmont, der stikker vi jo i vinterferien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Vel folkens. Jeg er for at en liten gruppe av oss iallfall kan bli litt bedre kjent, har litt lyst til å snakke med de som kommer uansett. - Jeg er ikke en pengemaskin, så hva om vi finner på noe billigere, en liten sak imårra - jeg og Egil.B kommer nok sikkert uansett, så ser vi om det kommer noen andre. Men da må plass og tid gjøres skikkelig rede for. 18:30 på Torget v/ kielland statuen? Funker det? -- Også plass, vel - folken er en flott café, billig påfyll av kaffe osv. ;] Men er kanskje 18års grense der. Jeg vet ikke. Uansett kan vi gå på en café av et slag. Er det noen som er med? -- Om ingen sier noe stiller jeg og Egil oss opp v/ kielland 18:30, så kan vi evt. bare gå på café alene om ingen andre gidder -- Blir inget "offisiellt treff" da, men så kan vi iallfall ha sett hverandre før det skikkelige kommer da (kan godt hende man er bortreist i høstferien også, kunne tenke meg en tur til Oxford bl.a.) I'll be there. Mot at du kjøper pils til din mindreårige forumvenn Edit: Pokker; du er yngre enn meg jo! Endret 26. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 I'll be there. Mot at du kjøper pils til din mindreårige forumvenn Edit: Pokker; du er yngre enn meg jo! Blir kl 8 da -- Og, jeg kjøper ikke øl til noen inkludert meg selv Tror kaffe vil gjøre seg bra rundt det tidspunktet idag ;] Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg kan ikke komme ikveld Men hvis vi planlegger en større treff i nærmere fremtid, så er jeg med Legg ut bilder fra treffet her da hvis noen tar med kamera til ikveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg kan ikke komme allikevel (!), en kamerat skal ha folk. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg kan ikke i kveld men blir med på det "større" treffet har lyst til og bowle Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Velmont fant ut at han skal designe sine egne russekort i kveld (!), så vi kommer nok ikke vi heller. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Eg bor på Hareid, so Ålesund hadde passet bra. Ole-Johan Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Da setter jeg dato og klokkeslett: Møtes Fredag 24 september kl. 19:00 på torget i Stavanger. Hva skal vi finne på? Noen som har problemer med det, så må dere si ifra. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 vi spiser og tar bussen inn til hillevåg og bowler der Var på habour og bowlet der nå nettop for første gang. Det var ikke rare bowlingen, dessuten var det dyrt der. Når man bestiller timeleie, er det da f.eks 240 pr person eller kan man være så mange man vil på den banen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Når man bestiller timeleie, er det da f.eks 240 pr person eller kan man være så mange man vil på den banen? Tror man kan være så mange man vil Tror fredag 24 september funker fint ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Tror fredag 24 september funker fint ja Det er jo forbanna lenge til da. Treffet blir ikke mer planlagt om det legges en md frem i tid, kontra noen uker. Bowling er for pyser. Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 trenger vi seriøst å bowle? kan heller på kino? eller noe sånn, få grupperabatt Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dere kan reise til Ålesund Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 trenger vi seriøst å bowle? kan heller på kino? eller noe sånn, få grupperabatt bowling er litt mer sosialt Hvis du er blandt de som snakker på kinoen fortjener du deng:p , _HATER_ folk som ikke klarer å holde kjeften sin igjen under en film og må snakke om hva som kommer til å skje osv.... Du må ikke være med å bowle hvis du ikke har lyst wh1te eller er du bare redd for å tape Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bowling er for pyser. Fortell oss litt hva du vil gjøre da Kino tror jeg ikke blir så aktuelt. Dette er et treff som vi skal bli kjennt med hverandre og prate sammen. Ikke sitte stille, se film og holde kjeft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Du må ikke være med å bowle hvis du ikke har lyst wh1te eller er du bare redd for å tape På en eller annen måte har jeg alltid klart å miste bowling i forbindelse med skole og idrettslag og har faktisk aldri satt foten på en bowlingbane. Har derfor gjort det til en tradisjon å aldri bowle. Har ikke noe i mot å se på at dere bowler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå