Gå til innhold

HW-Nettverkstreff @ Rogaland ferdig for denne gang

jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal du vær i oslo _HELE_ helgen? og skal kompisen ha fest(drikke) _hele_ helgen? Regner med det var det du mente med flasken ;)

Hvor mange som har sagt dem kommer står på førstesiden, men om dem faktisk dukker opp er en annen sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
skal du vær i oslo _HELE_ helgen? og skal kompisen ha fest(drikke) _hele_ helgen? Regner med det var det du mente med flasken ;)

Hvor mange som har sagt dem kommer står på førstesiden, men om dem faktisk dukker opp er en annen sak.

Jeg kan på fredag.

Lenke til kommentar
Har jeg gitt utrykk for at det ikke går på fredag ;)

Fredag går greit for meg.....

Ok, da sier vi fredag. Stavanger? Hvor? Klokkeslett? Kan helst etter 18:30...helst ikke før, men hvis de passer best for alle, så kan jeg også.

Lenke til kommentar
Er en pizzasjappe overfor gaten til metro. Jeg bor 500 meter oppi bakken oppfor, så det passer utmerket for meg. :)

Jeg er SKUFFET Egil.. Skuffet.. HVORFOR har du ikke fortalt meg om treffet? :| Ærlig

talt.. Velvel, jeg kommer jo selvsagt jeg også :]

Må bare kjefte litt på Egil først. Metrobowling ligger sånn 3-400m fra skolen min

(Hetland) ;] Eyh, dessuten har vi jo Coop OBS! caféen, kan ha mat der, hihi ;p

-- ah, ok. jeg var litt langt fremme på tråden ;)

Sign meg opp iallfall!

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Stavanger leder med 4 stemmer så da sier vi vel stavanger. Fredag kl 18:30 passer flott det.... Det eneste som må avgjøres er om det blir dolly eller peppes. Begge ligger i gåavstand fra harbour bowling så jeg bryr meg ikke så mye om hvor vi spiser.....

Lenke til kommentar

Hvis vi ikke blir enige snart, så blir det ikke mye av det treffet. Det er torsdag nå, og imorgen er det fredag. Vi kan møtes på torget i Stavanger som xcavated sier kl. 19:00 i morgen. Ta med penger til dolly og bowling? for de som vil da selvfølgelig.

Funker det?

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Skjer?

Jeg tror det kunne hvert mer fornuftig å finne en dato nærmere høstferien eller om noen uker til ivertfall, slik at vi har litt tid til å planlegge hva vi skal gjøre. Blir litt "hastverk" hvis vi skal i morgen da vi enda ikke har klart å bestemme oss for hva vi skal gjøre, hvor og når. Er det noen som har andre forslag så er det bare å komme med dem.

Tenkte også at dette kunne være en fordel siden dette kom litt brått på, det er mange som ikke kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...