jokki Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Brukerene zykes,Dunestar,goggys,AX_ er nå lagt til Det blir mellom sandes og stavanger. Akkuratt nå leder sandes. Jeg personlig håper på at det blir stavanger, men jeg kommer til sandes også Lenke til kommentar
goggys Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er 15, går GK på Sandnes VGS, og kanvurdere det dersom det blir i Sandnes. Jeg stemmer Havanna-senteret. Hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 kanskje han har skippa et trinn? Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg kan ikke allikevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Blir det noe eller? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 vi er 8 stk hvis polecat kommer Er ikke før neste helg som var planlagt så forhåpentligvis kommer noen til. Om du tar med deg en haug datafrelste venner gjør meg ingen ting, men det som blir litt kjedelig er hvis du bare prater med din vennegjeng Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Neste helg. Ah, all problem solved. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Er 15, går GK på Sandnes VGS, og kanvurdere det dersom det blir i Sandnes. Jeg stemmer Havanna-senteret. Hvilken klasse går du i? 1G. Og du? Endret 21. august 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) 1G. Og du? Hah, går i 2G jeg Da sier vi neste helg på havanna senteret? Bowling først og spise etterpå? Klokkeslett? Endret 21. august 2004 av Gef Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hva med å flytte treffet til Haugesund? Støtter det forslaget. Kansje i førde istedefor? (i sveio.). Førde har jo Q-treff, det held jo lenge For det er jo kjempemange hw.no/overkloking.no folk på q-treff . Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Eh ja er 18 å går på St.svithun vgs vk II, mest praktisk for meg på harbour bowl. Litt stress med buss og slikt fra Tanager Men får snart lappen, riktignok ikke før 27 august Men kan sikkert være med, skal poste har når jeg vet sikkert Endret 21. august 2004 av Lurre Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 64 stemmer, men bare 9 "påmeldte". Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Eh ja er 18 å går på St.svithun vgs vk II, mest praktisk for meg på harbour bowl.Litt stress med buss og slikt fra Tanager Men får snart lappen, riktignok ikke før 27 august Men kan sikkert være med, skal poste har når jeg vet sikkert Bor du også i Tananger? er enig PoleCat, ba folk tidligere i tråden om å la være å stemme hvis dem ikke hadde planer om å komme Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Eh ja er 18 å går på St.svithun vgs vk II, mest praktisk for meg på harbour bowl.Litt stress med buss og slikt fra Tanager Men får snart lappen, riktignok ikke før 27 august Men kan sikkert være med, skal poste har når jeg vet sikkert Bor du også i Tananger? Ja bor rett med speider huset hvis du vet hvor det er. Så i profilen din at du er født i 88 da er du like gammel som lillebroren min. Gikk du på tananger ungdomskole eller? Tore heter han. Kjenner en del av hans venner og du må jo nesten vite hvem noen av de er eller? Messegutt bakken 15 du bor i eller rett med krossbanen der? Kjenner noen på din og min alder de Jaja nok OT Jeg kommer hvertall. men som sagt best på harbour bowl. Og så en øl eller noe etterpå kanskje for de som er gamle nok EDIT lef og litt (sikkert ikke bra nok på leif) Endret 22. august 2004 av Lurre Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Eh ja er 18 å går på St.svithun vgs vk II, mest praktisk for meg på harbour bowl.Litt stress med buss og slikt fra Tanager Men får snart lappen, riktignok ikke før 27 august Men kan sikkert være med, skal poste har når jeg vet sikkert Bor du også i Tananger? Ja bor rett med speider huset hvis du vet hvor det er. Så i profilen din at du er født i 88 da er du like gammel som lillebroren min. Gikk du på tananger ungdomskole eller? Tore heter han. Kjenner en del av hans venner og du må jo nesten vite hvem noen av de er eller? Jaja nok OT Jeg kommer hvertall. men som sagt best på harbour bowl. Og så en øl eller noe etterpå kanskje for de som er gamle nok jeg vet hvor speider huset er ja, og jeg mener jeg vet sånn noenlunde hvem tore er. Gikk også på TUS. Heter Johan Berner, men det står jo i siggen min.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Heter Johan Berner, men det står jo i siggen min.... Nei, det står Johan Bener i siggen din Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Heter Johan Berner, men det står jo i siggen min.... Nei, det står Johan Bener i siggen din flaut Takk for du gjorde meg oppmerksom på det... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg kan sikkert komme. Stemmer for Dolly Dimples på torget i stavanger(blir ikke mer sentralt enn det ) Hvis jeg ikke tar helt feil så ligger det en bownling plass langs kaien(har aldri vært der da) Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg kan sikkert komme. Stemmer for Dolly Dimples på torget i stavanger(blir ikke mer sentralt enn det ) Hvis jeg ikke tar helt feil så ligger det en bownling plass langs kaien(har aldri vært der da) Det er harobour bowl som ligger langs kaien der er en fin plass nytt og flott Stemmer nok en gang der.. . Samme for meg om vi går på dolly eller peppes eller spiser der på harbour (dyrt). Bare det blir i stavanger Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Tror pollen er avgjort nå, stavanger leder og det med 3 stemmer.... Det som trengs nå er vel en avstemning om det skal bli peppes eller dolly dimples. Jeg blåser i hva det blir jeg, men det mulig dere andre ikke gjør det.... Et eventuelt klokkeslett og en dag hadde heller ikke vært å forakte. For meg spiller det ingen rolle vilken dag det blir, heller ikke klokkeslett bare det er litt ute på ettermiddagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå