Gef Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Flott! Da satser vi på at det kommer mange til neste treff! Hyggelig å møte dere alle Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Arrangeres det et nytt møte i juleferien hadde jeg vert interessert i ver med. Einaste gangen eg e hjemma, Trondheim så e plassen no. NTNU-nettet e digg . Hadde vert kult å treffa på folka så eg ikkje kjenne fra før av. Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 /me har sannsynligvis vakt i jula Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Surt, har ikkje planer om å tulla vekk tusenvis av kroner på å reisa hjem kver helg. Studentlivet e dyrt. Surt med vakt då ja, men någen må jo stå vakt då og. Men konne jo ordna treff me resten av gjengen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Heihei, var trivelig dette. Blir nok med på neste treff dersom jeg har perm. Hva med et lite hw-lan? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Heihei, var trivelig dette. Blir nok med på neste treff dersom jeg har perm. Hva med et lite hw-lan? tja har du plass til oss da ? ,, jeg her ikke plass + at dama ikke ville likt 10 nerder i vår lille stue +soverom +gang+ gjesterom Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hihihi, søte bilder :] - Ja, det var morro :] Forvillet meg ikke til OK-baren før nå jeg, - så fikk sett bildene da. Er med på neste treff jeg, - alltid morro med slikt. :] Da kan jeg også ta med meg kamera, jeg klarte (som sagt på treffet) å knuse mitt i en Tysk skyttegrav i Frankriket.... Men ved neste treff har jeg et Nikon D70 å ta bilder med :] Håper jeg. Men sovetid.. Zzzz.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tenker vi dropper bowling på neste treff. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Nordfylket neste gang da!? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Tenker vi dropper bowling på neste treff. Grei den, - men må ha noe annet kjekt å gjøre da :] (Da kan det også kanskje koste litt mindre ).. -- Og Nordfylket, - vel, - dere kan jo ha et eget treff, -- men tror neppe jeg klarer å dra meg helt opp der. - Kunne til nød og neppe dratt til Sandnes, - men ikke noe særlig lengre vekk Hadde jeg hatt lappen så kunne jeg ha dratt lengre imidlertid :] Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 De i nordfylket får ta båt... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tenker vi dropper bowling på neste treff. Grei den, - men må ha noe annet kjekt å gjøre da :] (Da kan det også kanskje koste litt mindre ).. -- Og Nordfylket, - vel, - dere kan jo ha et eget treff, -- men tror neppe jeg klarer å dra meg helt opp der. - Kunne til nød og neppe dratt til Sandnes, - men ikke noe særlig lengre vekk Hadde jeg hatt lappen så kunne jeg ha dratt lengre imidlertid :] vi kan ha dansemaskin konkuranse Lenke til kommentar
skyline Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Neste gang; SAUDA!!!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Neste gang; SAUDA!!!! får dere oppe i skogen lage eget treff, LANGT og dra opp dit (og DYRT) ,men du er sikkert velkommen ned til sivilisasjonen Lenke til kommentar
skyline Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Neste gang; SAUDA!!!! får dere oppe i skogen lage eget treff, LANGT og dra opp dit (og DYRT) ,men du er sikkert velkommen ned til sivilisasjonen ØY! Pass deg! Oppe i skogen du likksom! Sauda er faktisk by! (Har offisielt by status!) Menneh, har sjøl flytta te Stavanger da, pga. skule og shitt. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Argh! Hvorfor så jeg ikke denne tråden tidligere! jeg ville også ha vært med! Når er neste treff da? Lenke til kommentar
entonic Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ja jeg skulle vært der. var på bowlingen samtidig forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå