jokki Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Tanken om et treff i stavanger har svirrit lenge i hodet mitt, mulig det er på grunn at det har vært treff i oslo,bergen og trondheim og jeg er litt misunnelig . Nå er altså tiden for at Siddisene og folk i omegn samler seg til et treff. Til nå har jeg ingen konkrete planer for hva vi gjør, men det mest aktuelle er vel å gå ut å spise på pizzeria enten i Stavanger eller Sandes. En tanke hadde vært spilt f.eks bowling, men da må vi ut til hillevåg og metro bowling(åsenhallen dropper vi ) Denne helgen blir for kort varsel så derfor fåreslår jeg neste helg. Hvis mange har store problemer med det så får vi heller prøve å forskyve det en helt. Husk at det er vanskelig at det skal passe for alle.... Det jeg oppfordrer alle Siddiser her på hardware.no netterket uavhengig av om de kan komme eller ei er å skrive noe i signaturen sin slik at flest mulig får vite om denne tråden. Personer som har sagt de kommer: Jokki Egil.B Gef PoleCat goggys xcavated zykes Gandalf the Grey lurre wh1te Velmont Stianb4 FtZ- torgros Treffet blir fredag den 24 kl 18.00 på pizzabakeren på Mariero som ligger rett oppfor McDonalds. Etterpå tar de som vil turen ned til bowlingen for et slag nerdebowling. Hvis du ikke finner veien til pizzabakeren kan du ta kontakt på tlf: 92400675 Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Er en pizzasjappe overfor gaten til metro. Jeg bor 500 meter oppi bakken oppfor, så det passer utmerket for meg. Endret 16. august 2004 av Egil.B Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ser et par stykker her har stemt. Det går ann å skrive her å si om dere kommer eller ei, stemme kan alle gjøre. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Få nå ett alternativ på i Nord Rogaland også då! Kanskje ikkje alle i rogaland som vil te sørfylket! Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Synst dokke skulla hatt det i ålesund ej Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Sola er ikkje så dumt :-) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hva med å flytte treffet til Haugesund? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Eller midt i mellom Haugesund og Bergen (Stord)? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hva med å flytte treffet til Haugesund? Støtter det forslaget. Kansje i førde istedefor? (i sveio.). Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg tenkte på om vi kunne møtes på havanna senteret på Hana og spise litt på dolly før vi evnt. gikk over til å Bowle på samme senteret. Eller så kan vi bowle først og så spise etterpå? Bor i Sandnes, og stemmte Sandnes btw Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg tenkte på om vi kunne møtes på havanna senteret på Hana (....) Kor i h... sa du? Edit: Ser at pr.nu så har flest stemt "andre". Vi får gå ut ifra at "andre" er haugesund, siddiser, dere er velkomne! Endret 17. august 2004 av Plukk Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg tenkte på om vi kunne møtes på havanna senteret på Hana (....) Kor i h... sa du? Edit: Ser at pr.nu så har flest stemt "andre". Vi får gå ut ifra at "andre" er haugesund, siddiser, dere er velkomne! hehe, på andre siden av Gandsfjorden fra Sandnes. Det er norges største badeland, det heter Havanna senteret. Kan ikke dere fra Haugesund ta turen til Stavanger eller noe da? Endret 17. august 2004 av Gef Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Få nå ett alternativ på i Nord Rogaland også då! Kanskje ikkje alle i rogaland som vil te sørfylket! Ser det ut så d bryr de? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hva med å flytte treffet til Haugesund? Støtter det forslaget. Kansje i førde istedefor? (i sveio.). Vi sier Haugesund! Bor i Sauda BTW Lenke til kommentar
goggys Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Havanna er jo en bra plass å ha det. Pizza og bowling i ett. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Stavanger er Rogalands hovedstad, så derfor er det vel det mest naturlige valget. Nei, seriøst. Samma for meg, så lenge det ikke blir helt til Haugesund. DET gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Sier Sandnes jeg. Så slipper jeg å dra så langt. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg skriver opp en liste på toppen nå over hvem som har sagt dem kan bli med nå. Sier dere at dere kommer og ikke kommer gjør ikke det noe, men det er greit at ikke hele bunten gjør det. Samtidig er det kjekt å ha et noenlunde antall over folk som kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skjønner ikke problemet med å skrive aka'et mitt med liten w. Btw så kan du føre opp bruker [r]endre og sikkert et par til, må bare snakke med dem først. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Neste helg skal jeg sannsynligvis på blåtur med jobben. Derfor kan jeg ikke love noe desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå