thorsan Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hehe flytter imorgen til England for 1 år, tenkte at det noen her inne har litt erfaring med å bo der. 1. Snus, hvor er det lurt å bestille fra? 2. HW, komplett.co.uk? 3. ADSL / SDSL evt noe annet og fra hvem? 4. Mobil abm, hvem er billigst, evt finnes det noe telepriser.co.uk? Flytter forøvrig til, Uxbridge, London for å gå et år på Brunel Uni. Kan tenkes dette var litt feil kategori, men det meste kan jo bestilles på web? Takker for all hjelp _ Thorsan Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 snus er vel ulovlig :!: Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 snus er vel ulovlig :!: Neida, jeg har Norsk flagg på balkongen. Det blir som et skip som seiler under Norsk flagg _ Thorsan Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 du får sikkert bestilt noe fra sverige Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hei! Du stiller viktige og ekistensielle spørsmål . Jeg akter å svare på det viktigste: www.websnus.com Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 I tyskland hadde de på lur i tobakks sjapper bak disken selvfølgelig Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hei! Du stiller viktige og ekistensielle spørsmål . Jeg akter å svare på det viktigste: www.websnus.com nydelig tar 2 kg jeg da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 thorsan, kanskje en idè og poste en post angående ADSL i internett-kategorien og resten der de hører hjemme. Stenger posten for jeg mener det blir for mye prat om snus osv..Lag et nytt emne for det også på passende plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg