norpheus Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 I slutten av oppstarten (da jeg har kommet inni windows) så begynner den å lese fra diskettstajonen. Den gjør det samme hver oppstart, og det irriterer meg! Jeg har gått igjennom oppstarten i registeret, uten å finne noe som leser fra disketten. Jeg ahr oså prøvd å disable alt som ligger i oppstartenn (og da mener jeg ALT, alt i registeret og i oppstart på start-menyen), men den lesre allikevel fra diskettstajonen. Er det noen som vet hva som forårsaker problemet? Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har du Norton Antivirus inne er det nok denne som leser på diskettstasjonen når du starter opp (den gjør det også når du avslutter) Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 eller om du bruker av'et som følger med ontarcks fix it Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg bruker Nortin AV ja, men det har ikke vært slik tidligere. Det bare plutselig oppstod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå