Gå til innhold

Studentguiden-04

ponke

Anbefalte innlegg

Den guiden er alt for ufullstendig! Ser noen mener prisgrensen ble satt for lavt. Det er jeg uenig i, det er snakk om en studentguide og de fleste studenter har ikke så mye å rutte med.

Jeg saver tester av BILLIGERE PC'er (under 10000,-). Mange av trådene som finnes er faktisk om billigst mulig bærbar pc. Hva med å sjekke hva som finnes i prisklassen 8-9000? Ikke kom å si at det ikke finnes gode nok bærbare til den prisen. Jeg sitter med en Acer TM 292ELC foran meg som dekker alle mine behov på en glimrende måte.... til 8300,-

Men ideen var i alle fall kjempegod, mangler bare litt på gjennomføringen!

edit: ivarhoff kom meg i forkjøpet! Helt enig med deg!

Kan hende det er derfor nettopp den maskinen du har er nevnt i guiden også?

Den ble lagt til etter vi ble tipset om den i nettopp den posten du qouta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den guiden er alt for ufullstendig! Ser noen mener prisgrensen ble satt for lavt. Det er jeg uenig i, det er snakk om en studentguide og de fleste studenter har ikke så mye å rutte med.

Jeg saver tester av BILLIGERE PC'er (under 10000,-). Mange av trådene som finnes er faktisk om billigst mulig bærbar pc. Hva med å sjekke hva som finnes i prisklassen 8-9000? Ikke kom å si at det ikke finnes gode nok bærbare til den prisen. Jeg sitter med en Acer TM 292ELC foran meg som dekker alle mine behov på en glimrende måte.... til 8300,-

Men ideen var i alle fall kjempegod, mangler bare litt på gjennomføringen!

edit: ivarhoff kom meg i forkjøpet! Helt enig med deg!

Kan hende det er derfor nettopp den maskinen du har er nevnt i guiden også?

Hvis du leser HELE tråden ser du at guiden ble oppdatert, og blant annet den PC'en lagt inn. Blant annet på oppfordring av meg ;)

edit: ups, der var bludern først ute ja

Endret av erikindre
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt tidligere, men NTNU-studenter får Acer TM292ELCi for 6.999,- nå. Har sett tilbudet hengt opp utenfor forelesningssal F1 i IT-bygget.

For min del er den for tung, men det må vel være noe av det billigste man kommer over ?

Edit: "i"-versjonen har 802.11g nettverkskort

Endret av Saft-is
Lenke til kommentar
Vet ikke om det er nevnt tidligere, men NTNU-studenter får Acer TM292ELCi for 6.999,- nå. Har sett tilbudet hengt opp utenfor forelesningssal F1 i IT-bygget.

For min del er den for tung, men det må vel være noe av det billigste man kommer over ?

Edit: "i"-versjonen har 802.11g nettverkskort

Seriøst? Sykt billig! Sikker på at det er inkl. mva? Ved HiB selges den som "studenttilbud" (av et firma, ikke i regi av skolen) til rundt 9500!

Lenke til kommentar
far fattige studenter som bare trenger en bærebar har Itbutikken.no noen fine maskiner, som koster mellom 6000 og 8000 kroner og holder lenge til en vanlig stundents behov.

Check it out: www.itbutikken.no

Epz.

Var noen bra tilbud der ja! Spesielt HP'en med celeron-m til under 7000! (litt tung da men....)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

:thumbdown:

"For det er jo pengene det handler om når man er student. Man får utbetalingen på 16.000 NOK (om man søker om fullt stipend og lån), og så skal man gjøre mest mulig med de pengene. Vi tenker at de fleste burde klare å få skviset ut rundt 13.000 NOK til en god bærbar

med en husleige på ihvertfall 2800kr, torsdager og lørdag på byn, en del kinokvelder og mat i 30 dager, så har ihverfall ikke jeg råd til å "skvise ut" 13000kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...