Bear^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Heh, noen som har sett "Dog soldiers"? Småkvalmt med typen som får revet opp magen så invollene faller ut, og må løpe videre med dem i hendene.. Ellers tror jeg egentlig ikke det er mulig å løpe om du får kuttet mage over på tvers, for da forsvinner jo støtten i musklene der? Bare spekulasjoner, men er ikke sikker på om jeg faktisk vil vite slikt.. Slikt er litt småkvalmt ja, og det er vel lite realistisk å fortsette i noe serlig stort tempo etter at magen er revet opp. Du er vel mer eller mindre i sjokk vis jeg da ikke tart totalt feil. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Heh, noen som har sett "Dog soldiers"? Småkvalmt med typen som får revet opp magen så invollene faller ut, og må løpe videre med dem i hendene.. Ellers tror jeg egentlig ikke det er mulig å løpe om du får kuttet mage over på tvers, for da forsvinner jo støtten i musklene der? Bare spekulasjoner, men er ikke sikker på om jeg faktisk vil vite slikt.. Slikt er litt småkvalmt ja, og det er vel lite realistisk å fortsette i noe serlig stort tempo etter at magen er revet opp. Du er vel mer eller mindre i sjokk vis jeg da ikke tart totalt feil. Dog soldiers er en KNALL film, som er undervurdert til de grader! Ikke så veldig mye mer enn en action film, men så utgir den seg heller ikke til å være noe annet enn action/grøss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå