Bear^ Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Eller hva pokkern det heter, har glemt det Uansett, jeg har et lite spørsmål som jeg ikke har klart å finne svar på andre steder, så hvorellers henvender jeg meg enn her. I denne tiden har Doom 3 kommer, og HL2 er på vei (gleder meg) men, kommer eller har det kommet i den siste tiden noen "relistiske" first person shooters? Med realistisk mener jeg i Soldier of Fortune 2 og Syphonfilter (ps2). Ikke det at jeg ikke liker spill som Doom 3, hvor du spletter monster guts over alt, men savner et bra skytespill hvor du fighter mot onde menn for å redde verden. Har fådt fingrene over Far Cry, men det virker selvfølgelig ikke på datamaskin min, hvorfor aner jeg ikke. Kanskje skjermkorte, har bare Nvidia Geforce FX 5600 256 MB skjermminne, så det kan være feilen. Men aner dere om noen kule firs person shooters som har kommet eller som kommer i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kan jo sikkert spille noen av de James Bond spillene, eller fra No One Lives Forever-serien. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hm, tror heller jeg installerer SOF2, venter på Doom3 og half life 2, og tar til takke med det Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Tja.....etter det jeg skjønner så er jo både MOHAA og COD realistiske.... Har jo også Splinter Cell og mange andre spill som det ikke er noen monster i. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Doom 3 er jo ute. Du kan bare dra ned til butikken å kjøpe det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Sof 2 er så urealsitisk som de kommer, skal du ha realistiske spill, så bør du spille. Rainbow Six serien Ghost Recon så har du IGI 1&2 og den beste av alle OFP Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ikke spill MoH, makan til drittspill skal du lete lenge etter. Call of Duty derimot virka veldig lovende, har bare spillt de tre første bretta... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Vel, SOF2 er det nermeste realistisk jeg kommer med min pengebok for tida. Har hørt om Rainbow six serien, men har ikke testen den ut. Har Ghost recon (er det slik det skrives?) men likte ikke helt det taktiske snitte i det. Var litt for klumpete med lag føringen, synes jeg da. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 mohaa ja. Det er ikke bra . CoD skal visst være meget bra, har ikke spilt det selv da. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Call of Duty, er det det andre verdenskrig spillet? Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har fådt fingrene over Far Cry, men det virker selvfølgelig ikke på datamaskin min, hvorfor aner jeg ikke. Kanskje skjermkorte, har bare Nvidia Geforce FX 5600 256 MB skjermminne, så det kan være feilen. Tuller du? Det kortet burde kjøre Far Cry lett! Jeg klarte å kjøre Far Cry demoen greit med mitt gamle GF440MX. Kortet ditt er mye bedre en det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Skjønner ingen ting. Når spillet laster, får jeg bare blå skjerm, men ser kompasset og de 3 søylene nede i høyre hjørne. Men ellers er det bare blått. Skjønner ingen ting Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Call of Duty, er det det andre verdenskrig spillet? COD er fra andre verdenskig ja. er ganske kult men det er alt for kort man runder det lett på den dag Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skjønner ingen ting. Når spillet laster, får jeg bare blå skjerm, men ser kompasset og de 3 søylene nede i høyre hjørne. Men ellers er det bare blått. Skjønner ingen ting har du prøvd nyaste driverane? 1.1 patchen til far cry? av kommande spel så er stalker eit lovande, relativt realistisk spel. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hm, må vel kanskje teste ut driverne fra Nvidia, og kanskje se om jeg ikke finner en patch som ikke tar over 60 MB å laste ned, da jeg fremdeles sitter på en ISDN linje Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Skjønner ingen ting. Når spillet laster, får jeg bare blå skjerm, men ser kompasset og de 3 søylene nede i høyre hjørne. Men ellers er det bare blått. Skjønner ingen ting Gå inn på configen og endre ett eller annet der det står "dx9", bytt dette med "OpenGL." Dette funka mye bedre for meg. Står i readme'n at OpenGL ikke er ordentlig testa eller.no, men jeg støtte ikke på noen problemer... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hm, må vel kanskje teste ut driverne fra Nvidia, og kanskje se om jeg ikke finner en patch som ikke tar over 60 MB å laste ned, da jeg fremdeles sitter på en ISDN linje 1.1 patchen til far cry er på 26.5 MB, og du finner den HER har du fleire spørsmål om far cry, så ta ein tur innom far cry forumet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Nå husker jeg hvorfor jeg ikke bruker OpenGL. Kan bare velge Direct3D =) Endret 16. august 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 av kommande spel så er stalker eit lovande, relativt realistisk spel. Har de omdefinert betydningen av realisme/realistisk mens jeg sov i natt elns? Trodde ikke det omfattet ting det er helt klart urealisiske mutanter, romvesen eller andre monstre i? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Man kan jo spørre seg om man er i tvil hva realistisk er. Hvor realistisk stor er sjangsen for at du skal møte på et monster på størelse med Big foots fetter Enormus gigantic foot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå