HåkonN Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har lagt inn SP2, og har da selvfølgelig den nye firewallen. Men jeg sitter å lurer på om jeg nå har brukt for Norton sin Firewall? Er SP2 sin bra nok til å erstatte andre 3.part firewall`s? Lenke til kommentar
M4c Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Nei, det er fremdeles lurt å bruke en tredjeparts firewall som Norton eller Zonealarm. Se forøvrig Slashdot | SP2 firewall. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Gratis versjonen til Zone funger dårlig med dc++. Får feil på nedlastingen. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 1. Om den er bra nok eller ikke kommer litt an på behovet ditt. Jeg liker mer kontroll og filtre og litt mer fleksibilitet. Zone sin er veldig bra , Pro utgaven:) Kjenner ikke til gratis utgaven i like stor grad, som nevnt under 2. Luske Ludvig: Litt lite å si at den funker dårlig med dc++. Hva slags feil får du? Får du samme feil med pro utgaven? hva med andre FW'er? Og.. Luske Ludvig:)? Minner meg om en fyr som bodde i et hus nær stranda når jeg var liten:) Kult. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Her er en annen artikkel om SP2 sin firewall... tror du bør ha en tredjeparts firewall også, som libido sier. Itpro artikkel om SP2 firewall Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Du kan teste brannmuren hos Sygate.com (scan.sygate.com), de har en veldig bra brannmur du kan laste ned hvis du ikke er fornøyd. Zonealarm er bra men jeg synes den er noe unødvendig avansert, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå