prismejon Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er det noen som kan bekrefte om Digitalimpuls sin Elitegroup G556E har/ikke har DVD + og - støtte? Jeg spurte de på mail, og de påstod at den kun har +, men jeg så noen på forumet snakke om at de har både + og -.... De har Compalen med + og - sa de. Den koster 500,- mer. Tastaturet ser litt mer solid ut, men den har ikke aluminiumslokk... Noen råd for hva jeg skal velge? Jeg SKAL ha meg ny laptop i dag Lenke til kommentar
zanzaib Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 kjøp elitegroup på multicom.no de har dvd+- .:: Lykkelig eier av en G556E ::. Lenke til kommentar
prismejon Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 kjøp elitegroup på multicom.no de har dvd+- .:: Lykkelig eier av en G556E ::. Endte med en Compal CL56 fra Digitalimpuls.no. Er veldig fornøyd hittil Lenke til kommentar
Larsis Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 G556E hos Digital Impuls brenner kun i + formatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå