dor123 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hei jeg sitter her med et lite problem,jeg har en stasjonær pc og en bærbar pc,den stasjonære pc er koblet opp mot internett,de to er koblet sammens med en sparklan wireless soho router(bruker ikke trådløst,har ikke kommet så langt enda)problemet er at den bærbare finner den stasjonære men ikke omvendt + at den bærbare kommer seg ikke på internett?noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har du en firewall på den bærbare? I såfall kan det være den som er årsaken til begge problemene. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 jepp,det var den jeg hadde glemt.tok av den nå,men jeg kommer fortsatt ikke på internett med den bærbare Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Viss du bruker PC-cillin som virusprogramm, så er det det som er problemet. Tok meg et halvt år å finne det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå