theDurkan Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) JEg fikk min k700 for noen dager siden. Jeg satte inn simkortet først igår, og la den til ladning. Men det som er problemet mitt nå er at jeg ikke kanmotta samtaler. JEg kan ringe ut og snakke med folk, men når noen prøver å ringe meg, så får de bare mobilsvar. Er det noe jeg må gjøre før jeg kan motta samtaler? Og hvordan kan jeg gå på andre nettsider med k700. Jeg er litt optatt og kan ikke slå opp i håndboken akkurat nå. Jeg kommer inn på Netcoms startside, men vet ikek hvordan jeg bytter. Jeg har NEtcom Youngtalk Endret 16. august 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har du fått nytt abon. eller noe? Uansett om du har det eller ikke, så virker det utrolig rart at du kan ha utgående men ikke innkommende samtaler. Må være noe riv ruskende galt med telefonen din. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Det jeg også tror. Jeg har prøvd masse forskjellig. Jeg kan ikke motta epost, eller samtaler, men jeg kan laste ned ting og få sms svar på tjenester og lignedne Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Mulig det bare tar litt tid å få igang det nye abonnementet... Har du tatt og overført det gamle nummeret ditt? Hvis det er tilfelle så ville jeg brukt det gamle simkortet inntill overføringen er ferdig. Det at du ikke kan motta samtaler tror jeg betyr at abonnementet ikke er klart enda. Skjedde med meg før overføringen av nummeret var helt ferdig, så jeg måtte bruke mitt gamle simkort. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Det er nytt abonomang Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det er nytt abonomang Tror det kan være litt tid før det blir aktivert uansett... Høres ikke ut som noe problem med selve telefonen, så jeg ville ventet litt. Lenke til kommentar
Sluagh Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 For sikkerhets skyld ville jeg sjekket om "skjule eget nummer" er slått på i telefonen din. Hvis du bruker en operatør i NetComs nett så vil du ikke kunne ringe ut hvis denne tjenesten er på. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kanskje du har vidrekobla telefonen din, og at det er derfor det ikke går an å ringe inn...? Lenke til kommentar
Heika Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det høres ut som svareren er aktivert til å svare alle innkommende anrop. Sjekk i menyen på telefonen. Sjekk status på viderekobling, og deaktiver om nødvendig. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kanskje du bør ringe til opratøren din Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Eh, jeg fant ut av det. Jeg var ikek nummeret mitt jeg ringte, men PUK nummeret Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Haha, samme som moren min det. Gav mange folk hun kjente Puk-Koden. Var ikke så rart det var så få som ringte til henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå