Løve Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Bah Mic'en på headsettet mitt ser ut som om den er dø. Det er bare det at den greia som kommer når jeg plugger i en lydenhet oppdager at det er en mic når jeg plugger den i bak mens den ikke gjør det når jeg plugger den i foran... så det virker som om det er liv i det fortsatt, eller? Endret 16. august 2004 av Solar Lenke til kommentar
Løve Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Nytt problem! På lydinstllingene står micen på demp, men hbis jeg fjerner den så begynner det å skurre i høytalerne, og hvis jeg har hodetelefonene i i stedet for høytalerne får jeg playback av min egen stemme. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ingen som vet noe? Det funker ikke her fordi mic'en er satt på demp på volumkontrollen, men hvis jeg fjerner den får jeg bare skurring og ekko av min egen stemme. Dessuten oppdages det ikke at det er en mic i pcen når jeg plugger den i foran på kabinettet. Og alt sammen har virket før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå