Gå til innhold

Noen CS tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spill PCW (practical clan war) med folk som er bedre enn deg. Og drit i å spelle pub.

pfft, spill pub 24/7 helt til du blir sa god at hver gang du kommer inn pa servern stikker folk fordi de tror du har wh og aimbot..

Riiiiight

er sant, slik det er for meg na..

 

btw du har sikkert sett cpl demoer med SK|heaton og slikt, de camper alltid pa choke pointsa pa mapsa.. ikke hxr pa det folk sier, eneste maten man laerer er a campe public.. finn bra campesteder og du eier spillet

Lenke til kommentar
Spill PCW (practical clan war) med folk som er bedre enn deg. Og drit i å spelle pub.

pfft, spill pub 24/7 helt til du blir sa god at hver gang du kommer inn pa servern stikker folk fordi de tror du har wh og aimbot..

Riiiiight

er sant, slik det er for meg na..

 

btw du har sikkert sett cpl demoer med SK|heaton og slikt, de camper alltid pa choke pointsa pa mapsa.. ikke hxr pa det folk sier, eneste maten man laerer er a campe public.. finn bra campesteder og du eier spillet

Lol ok...

Så folk sitter å lage tac i flere månder\år får å så bli eid av som camper i mørk på b1?

 

Tjaa...du har nokk rett :roll:

 

Aim har vell heller ikke noe å si...

 

Ingame iq?? neh hva er det forno??

Endret av Sarion
Lenke til kommentar

Start en egen server og gå rundt i freelook på alle maps. Finn ut hvor du kan "haxe" (Skyte igjennom) veggene. Hvor det lønner seg å campe. Lær deg alle triggers (veldig nyttig) Triggers er f.eks at det kommer to torden på Aztec når noen løper over brua, eller ett når noen kommer inn døra til B1 eller opp trappa.

 

Når du vet hvor det er bra å campe, så har du en god anelse om hvor andre kommer til å campe, så da kan du være litt mere ops f.eks nede i mørk på DD2.

 

Skaff deg et bra headsett. Lyd er absolutt det viktigste i CS. Så lag minst mulig lyd ;)

 

Sitt alltid når du skal skyte.

Prøv å aime istede for å spraye hvis det bare er en du skal monge ned.

 

Kan egentlig fortsette i hvertfall 20-30 linjer til, men jeg har litt mye å gjøre :p

Lenke til kommentar
Start en egen server og gå rundt i freelook på alle maps. Finn ut hvor du kan "haxe" (Skyte igjennom) veggene. Hvor det lønner seg å campe. Lær deg alle triggers (veldig nyttig) Triggers er f.eks at det kommer to torden på Aztec når noen løper over brua, eller ett når noen kommer inn døra til B1 eller opp trappa.

 

Når du vet hvor det er bra å campe, så har du en god anelse om hvor andre kommer til å campe, så da kan du være litt mere ops f.eks nede i mørk på DD2.

 

Skaff deg et bra headsett. Lyd er absolutt det viktigste i CS. Så lag minst mulig lyd ;)

 

Sitt alltid når du skal skyte.

Prøv å aime istede for å spraye hvis det bare er en du skal monge ned.

 

Kan egentlig fortsette i hvertfall 20-30 linjer til, men jeg har litt mye å gjøre :p

Har nettopp begynt og spiller mest DoD, men det er vel stort sett likt bortsett fra utseende. Jeg spiller det som en vanlig FPS, men det er vel ikke riktig?

 

Kan noen lage en ordliste over ting og tang?

Lenke til kommentar

Morsomt.

Mange elites her hører jeg, "gå inn public å camp som faen å du eier spillet." For det første ødelegger det spillet å spille sånn public, spesielt og oppfordre nye til å spille sånn. For det andre har jeg aldri opplevd en camper med skills, nettopp fordi han sitter for mye rolig, og ikke klarer treffe når han går. Folk med et snev av skills gidder vel ikke å campe public, dummeste jeg har hørt. TAPERE!

 

Edit:

en som sa drit i puplic spill pcw!!

Tror du noen vil ha med en som akkurat har begynt på å spille pcw?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...