Arve28 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har win xp pro sp1 Eng versjon. Formaterte maskinen å la det inn på nytt. Gikk så på start-programmer windows update. men da kom det opp 2 alternativer Express install eller costum eller noe lignenede. Prøvde da costum, men jeg fikk ikke slik som før at den fant så mange kritiske og så mange nyttige osv. Den bare startet å laste ned 3 små filer. og ikke noe mer. Før når jeg har gjordt dette har den funnet veldig mange kritiske updateringer. Er dette riktig at det er slik. På jobbmaskinen som kjører win xp sp1 Norsk versjon Er den som før og finner kritiske og ikke og at du kan velge hva du vil legge til og ikke. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Sikker på at du ikke har fått Sp2 installert på maskinen automatisk? Interfacet på winupdate forandres med Sp2, og SP2 lastest ned for deg automatisk om du har på automatic updates. Men om du nettop hadde reinstallert med winXP SP1, så høres det virkelig nok ganske mystifistisk ut. Skulle ikke hatt tid til å laste ned noe da. Jeg tror at den nye interfacet bare gjelder for dem som har SP2 installert, men jeg kan ikke bekrefte eller avkrefte dette, da alle mine maskiner for tiden har SP2 installert. Det er selvfølgelig mulig at de forandret interface på siden tifeldigvis samme dag som jeg installerte SP2 på mine maskiner, men jeg tror ikke det er stor sjanse for Men, hvis SP2 har blitt installert, så vil jo dette forklare hvoror det ikke er noen særlig mange updates. Alt bortsett fra det aller nyeste oppdateringene er jo selvfølgelig innebakt i SP2. -Stigma Endret 16. august 2004 av Stigma Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Se oppe i adresselinjen om det står: "v5.windowsupdate...........". Hvis det er tilfelle så er du på versjon 5 av Windows Update som er den nye versjonen. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hva hvis det står V5.windowsupdate? Må sjekke når jeg kommer hjem. Har en ghost på C: fra 23.10.2003 med winxp pro sp1 og norten inne på. Som jeg kjørte. Opptaterte Norton og internet security ble helt rar. Koblet seg ikke inn og bare står disable. Høyre klikke på ikonet ved klokka fungerer ikke heller. Men den blir enable etter en god stund. Slik var den ikke før etter updata av norton. Så installerte jeg sp2. Kom da ikke inn på internett selv om jeg slo av firewall i winxp. Avinstallerte sp2 og jeg kom inn på internett. Så la jeg inn ghost fra C på nytt og da har jeg før fått den gamle windows update men ikke nå etter å ha gått på start-program-windows update. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Windows update passer under "windows". Denne posten flyttes. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvordan kan man sjekke om man har SP1 eller 2? Begynte plutselig å lure på om det var det som forårsaket alle problemene mine... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Du kan kjøre winmsd-programmet. Der får du mye nyttig informasjon om pc'en din. Service Pack-versjonen finner du på linjen version/versjon. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Det står "v5.windowsupdate..........." når jeg prøver jeg prøver å oppdatere. Så hva forteller dette meg? Ikke si det er sp2 for det kan det ikke være. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 hvordan du sjekker hvilken SP du har? jo du høyreklikker på my computer og velger properties. da finner du ut om du har SP1 eller SP2 eller ingen. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Dette er den eneste fila jeg får ned fra windows update med helt fersk maskin i win xp sp1 Update for Background Intelligent Transfer Service (BITS) 2.0 and WinHTTP 5.1 (KB842773) Merkelig. Det pleier jo å være rundt 90mb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå