Gå til innhold

Hvilken firewall er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Det blir veldig vanskelig å si hvilken som "er best", men jeg har personlig bare positive erfaringer med Zone Alarm. Bra support-personell også.

2: Å installere SP2 bare få dager etter at den ble sluppet var vel egentlig ikke så veldig gjennomtenkt. :) Best å vente en måned eller to så alle barnesykdommene er luket ut.

Lenke til kommentar

jeg vil anbefale outpost firewall i lag med nod32 viruskontroll...

det funket så forbaska bra at jeg faktisk kjøpte begge deler bare for å sponse dem

er vanligvis ikke den personen som betaler fullpris for programvare :whistle:

var forresten test av nod32... og outpost? på programmer.no

sitter med 28,8 linje for øyeblikket så gidder ikke leite etter link. koster også 60kr timen for dinne hotell linja :D

Lenke til kommentar

Norton Internet security 2003 blir helt rar etter å ha oppdatert.

Bare står disable. Så mulig jeg må få meg en annen.

Å bruke sp2 gjør at jeg ikke kommer inn på internett.

berre lurer, har du pr¢vd å slå av firewall'en i windows?

Lenke til kommentar
Å installere SP2 bare få dager etter at den ble sluppet var vel egentlig ikke så veldig gjennomtenkt. :) Best å vente en måned eller to så alle barnesykdommene er luket ut

Synes det var bra gjort jeg. Det er tross alt en veldig viktig oppdatering, men man må tenke på at det kan skje noe galt. Det er ikek dermed lurt å vente flere måneder emd å installere den.

Lenke til kommentar

Norton Internet security 2003 blir helt rar etter å ha oppdatert.

Bare står disable. Så mulig jeg må få meg en annen.

Å bruke sp2 gjør at jeg ikke kommer inn på internett.

Checkpoint Firewall 1, ingen over, ingen ved siden.....

Lenke til kommentar

bruker Outpost Pro Firewall i XP, (slo av den integrerte brannmuren i SP2) i Win2k bruker jeg PC-Cillin Internet Security 2004. på laptoppen bruker jeg Win XP med SP2 og Norton Internet Security 2003 ENG, jeg er sannelig ikke sikker på om jeg har slått av brannmuren i SP2 på laptoppen. begynner å bli en stund siden jeg sjekka den. men når jeg installerte Norton på laptoppen for en god stund siden så installerte jeg like godt Brannmuren i Norton med det samme. laptoppen bruker merkelig nok ikke så mye tid på å starte allikevel.

men hvilken jeg synes er best? ja, det må jo bli PC-Cillin Internet Security 2004 det så klart. ganske så enkel i bruk og oppdaterer seg hver dag omtrent, dvs. han kommer med oppdateringer hver dag da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...