iCar Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 http://www.digi.no/php/art.php?id=107796 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Må gi dette et lett optimistisk WOOOT! :!: Tviler egentlig jeg vil se snurten av 10MB på lang tid enda, men fremgang er fremgang, og bredbåndsfabrikken er gode greier ^_^ Fint å se at de ikke er helt forsvunnet. -Stigma Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hadde Bredbåndsfabrikken der jeg bodde før. Håper at de klarer å komme tilbake med et smell! Produktet de leverer er ihvertfall konkurransedyktig nok! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg tror ikke noen skal planlegge å få BBF i stua med det første, og navnet på denne threaden er sterkt misvisende om man leser hele artikkelen til Digi. De kommer nok til å starte veldig sakte og bruke en god stund på å utvikle en gjennomtenkt forretningsstrategi før de gjør noe som helst. Teknologien i grunn for BBF er også veldig geografisk begrenset, så en evt. utbyggelse vil ta lang tid og begrense seg til Oslo-området med det første.. med mindre de skaffer seg partnere på landsbasis da - vi har jo allerede sett noen indikasjoner på at BaneTele ønsker å utvide driften sin. Time will tell. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Synes at det høres lovende ut! Nå som ADSL 2+ kommer så skal det bli spennende å se hvilken teknologi og hastighet BBF vil prøve seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå