Papillon Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Vi har warserver, vt og alt som trengs, og søker etter erfarene folk som kjenner spillet godt og har skills. Vi er for tiden bare to spillere som er aktive. Hvis du er interessert, join #BaJ @ Qnet eller send meg en pm (eller svar på denne tråden). Mvh Papillon Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg er ganske god. Har i gjennomsnitt 0,25 i Kd, og kaller meg "1337|-|/\xXxor" Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Da må jeg få be om seriøse innlegg heretter. Ikke som fjortisungen over... Sannsynligvis er han akkuratt slik han selv "ironiserer". Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 aimen sitter godt noen ganger og ender ofte høyt opp på poeng lista, kunne kanskje tatt en try. bare for å se ca. hvor høyt jeg ligger, vil kalle det gjennomsnitt Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei. Jeg er på utkikk etter en seriøs klan. Om jeg er god eller ikke, får dere selv avgjøre Men ligger vel på rundt gjennomsnitt. Har bare noen ganger veldig til uflkaks.. Kaller meg r3nd3z. Er du/dere intresert, PM meg. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 jeg er interesert i en seriøs clan, selv vil jeg si jeg er en veldig seriøs spiller som ville stilt opp på så mange pcws som mulig... regner meg som passe skilled både i teamplay etc. og aim... sender en pm med min mail så kan dere vel sette opp en try? Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har gjerne lyst til å bli med i denne klanen. Har spillt cs i ett halvt år å vet sånn ca hvor hode står. Kontakter dere på Qnet Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har gjerne lyst til å bli med i denne klanen. Har spillt cs i ett halvt år å vet sånn ca hvor hode står. Kontakter dere på Qnet vet du bare sånn ca? Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Nei Vet hvor det står men råker det ikke hele tida Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Vel, akkurat nå har jeg vel en klan, men jeg kunne godt tenkt meg å spille mot/med dere en gang! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har aldri spilt CS før, men kan godt teste det. Kan jeg joine da? Lenke til kommentar
veloek Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har aldri spilt CS før, men kan godt teste det. Kan jeg joine da? LOL! de søker skilled ppl, så det der virker veldig seriøst! Men jeg vil gjerne joine clanen deres. Jeg har spillt cs i 2-2 1/2 år, og føler jeg begynner å få dreisen! hehe.. Men hvis dere fortsatt vil ha folk til klanen still jeg opp for try noå som helst! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har aldri spilt CS før, men kan godt teste det. Kan jeg joine da? LOL! de søker skilled ppl, så det der virker veldig seriøst! tror nok det var ment som en DÅRLIG spøk... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 som jeg sa på msn, jeg joiner ikke denne clanen, har funnet en annen... men vi kan vel ta en pcw mot hverandre en gang? det hadde vært fett... send en melding eller ta kontakt på msn da... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Minner om at denne klanen er også pain fra forumet med. Kos til Asgeir! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Min forrige clan gikk nettopp i oppløsning , så jeg er på kikk etter en ny ja Har spilt cs i 2 1/2 år og liker seff best PCWer Kan sende en PM.. Lenke til kommentar
Sondre H Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Min forrige clan gikk nettopp i oppløsning , så jeg er på utkikk etter en ny.Har spilt cs i 2 1/2 år og liker seff best PCWer Kan sende en PM.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 M@R7!N: Min forrige clan gikk nettopp i oppløsning , så jeg er på kikk etter en ny ja Har spilt cs i 2 1/2 år og liker seff best PCWer Kan sende en PM.. Sondre H: Min forrige clan gikk nettopp i oppløsning , så jeg er på utkikk etter en ny.Har spilt cs i 2 1/2 år og liker seff best PCWer Kan sende en PM.. jaha..? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nå har jeg spilt CS: Source siden det ble sluppet forrige uke.. kan jeg joine da? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Kenny000: Enten er du utrolig morsom, eller så er du stokk dum. Kan du vennligst holde dritten din for deg selv, og ikke plage andre med ditt nærvær? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå