Gå til innhold

National geographic channel

Anbefalte innlegg

Korfor har de dobbel lydspor på denne kanalen? Eg blir like irritert hvergang eg hører de snakke både på engelsk/norsk/svensk og dansk samtidig på reklamer og sånt. Ka i huleste er vitsen? Dette er jo ikke en feil for ellers ville de ha oppdaget det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det merket jeg faktisk igår for første gang, og jeg lo! Det er jo helt idiotisk med flere lydspor, derfor ser jeg ikke den kanalen. Discovery/Animal Planet er jo bedre..

Discovery/Animal Planet er nok bedre om du har de kanalene. Men så lenge jeg ikke har de, så ser jeg på National geographic channel. Mye av det de viser er faktisk underholdene, lærerikt.:)

dog de kunne spart meg for alle de fly-episodene og alt det ander pisset. Det jeg vil se er, dyreprogram eller dokumentarer fra kriger.

Endret av JuZt3r
Lenke til kommentar

har ikke oppdaget problemet dere har, har kabel her (med discovery/animal planet/National geo).

det problemet jeg oftest har er at lyden/teksten (husker ikke nå i farta, lenge siden sist) ligger flere minutter etter.

Dette er et problem, blir rimelig irritert på det etter en stund.

Lenke til kommentar

har opplevd det en del ganger jeg også. Men heldigvis er det bare i reklamene. De pleier å spille den norske stemmen i venstre høyttaler, mens den utenlandske pleier å gå i den høyre..

Forbannet irriterende, men så lenge det bare er i reklamen klarer jeg å styre temperamentet...

edit: jeg har kabel (grunnpakken, uten dekoder) fra canal digital (avidi)

Endret av Musty
Lenke til kommentar
[quote name='JuZt3r' date='16/08/2004 : 14:38']

dog de kunne spart meg for alle de fly-episodene og alt det ander pisset. Det jeg vil se er, dyreprogram eller dokumentarer fra kriger.

[/quote]
Ser mye på den kanalen, men har aldrig opplevd doble lydspor? Uansett, flycrash programmet er jo noe av det beste de sender :thumbup: . Kunne klart meg uten alle de dyre programmene og alt det pisset der dog :p
Men Dokumentarer om kriger er sykt bra.
Lenke til kommentar

har ikke sett mange dyre dokumentarer som har vært interressante.

Så et program om hacking her om dagen, det var litt gøy, men gadd ikke å se det ferdig...

Syntes det feteste er sånn dokumentarer om ny teknologi som har kommet eller dokumentarer generelt om teknologi.

Lenke til kommentar

Discovery er ganske tullete noen ganger den også. Noen ganger så er det teksten til en annen dokumentar på dokumentaren :no:

(litt dårlig forklart, men jeg mener som f.eks at det blir teksen til LOTR på Tom & Jerry)

Og noen ganger er det ikke lyd ! Noen ganger ser man på et drit spennende program åsså plutselig blir discovery helt svart :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...