Flames Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Gjør som meg og kjøp deg en boks med "Radar"! Veldig bra insektsmiddel. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Edderkopper og andre ting tas av katten i huset. Hun spiser/leker med det som er. Det kommer færre og færre inn på rommet mitt, virker nesten som om insektene har lært noe. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Gjør som meg og kjøp deg en boks med "Radar"! Veldig bra insektsmiddel. hva er radar ? hva gjør den, lukter den vondt ? Kan ikke ha katt. har høyeste allergigrad mot dem Endret 16. august 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Flames Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Radar er insekts-spray. Jeg kjøpte min på Rema. Funker bra. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Tøffingene blander kjemikalier kjøpt på apoteket eller clasern elns og går berserk. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 For a good time; fang flere av de på samme glass og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hva er makkflue? Høres ganske ekkelt ut. Heldigvis slukte jeg et veldig veldig lite insekt. Slike jævler som legger larver i søppla og slikt Å fysjameg! Tenk å svelge noe sånt a nr.4: edderkopp fighting er moro det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 nr.4: edderkopp fighting er moro det særlig med naboens terrantella Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nei pøh!! er dere pingler eller WTF ?? shit motha shit!! edderkopper er ikke farlig.. bare og plukke de opp og pælmeu t av vinduet men hvis du er pingle så er jo og vaske rommet en god ide Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Fant en lignende under støvsugeren i går, lengde var ca 7-8 cm mellom for- og bakbein. De er ganske vanlige i norske hjem. - D.J. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Nei pøh!! er dere pingler eller WTF ?? shit motha shit!! edderkopper er ikke farlig.. bare og plukke de opp og pælmeu t av vinduet men hvis du er pingle så er jo og vaske rommet en god ide Joa, men det er ikke greit når Muttern! lærer meg fra den dag jeg ble født at de er "farlige".. så jeg har jo vokst opp med at jeg er redd de... ikke min feil Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Fant en lignende under støvsugeren i går, lengde var ca 7-8 cm mellom for- og bakbein. De er ganske vanlige i norske hjem. - D.J. 7-8 CM!!??? SHIIIT Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 det hang en ganske svær edderkopp i kjøkkenskapet mitt, det var fest og en dame skulle hente seg et glass og stakk handa rett inn i nettet, tror dere det ble hyling? grunnen til at jeg lot den henge i skapet er at de tar fluer og andre dritt insekter som kommer inn i huset. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 7-8 CM!!??? SHIIIT Det fine med det er att man behøver ikke å fange så mange for å få en real middag. - D.J. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 7-8 CM!!??? SHIIIT Det fine med det er att man behøver ikke å fange så mange for å få en real middag. - D.J. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå