Gå til innhold

Spider-invasjon på romme.. hjelp

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Hei!

har i det siste hatt en rein spider invasjon på romme mitt.. de kommer så å si mange per dag som henger å dinger i taket mitt..

Noe som er MEGET irriterende.. Spessielt når jeg er PISS redd de.

Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan holde de UTE å ikke I rommet mitt ?

-Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vaske rommet :)

eventuelt skaffe katt :)

EDIT

De stikker når de ikke får noe mat. Så ha vinduet igjen så det ikke kommer inn fluer og andre flygende ting. og vask rommet ditt.

hjelper det å vaske romme ? det er noe jeg neste ALRI gjør :p

Kan ikke få tak i katt :mad: høyeste allergigrad mot dem :roll:

Lenke til kommentar
 hva har du gjort ?

Bare ikke rydda på evig lenge. Hvis f.eks en kamerat hadde hatt dette rommet og jeg kom til han, hadde jeg nekta å gå inn på rommet. Det er uhyggelig uryddig.

Bør jeg henge opp en slik myggnetting kanskje ?

Ja det ville jeg gjort. Blir du kvitt alle flygende dritthorer

Lenke til kommentar
 hva har du gjort ?

Bare ikke rydda på evig lenge. Hvis f.eks en kamerat hadde hatt dette rommet og jeg kom til han, hadde jeg nekta å gå inn på rommet. Det er uhyggelig uryddig.

Bør jeg henge opp en slik myggnetting kanskje ?

Ja det ville jeg gjort. Blir du kvitt alle flygende dritthorer

:w00t: da kommer kanskje ikke de forbainnae edderkppan heler ikke inn :green:

Lenke til kommentar

Det er fordi edderkoppen blir tiltrukket av den menneskelige saliva. Spytt altså. Og når edderkoppen sitter ved munnen og slafser i seg god sakene, så kan de være litt uheldig og detter nedi munnen. Jeg har hørt at det er edderkopper, og ikke 3 insekter. Har allerede slafsa i meg et lite insekt i sommer, som jeg vet om altså. Var på en sykkeltur, ned en bakke, og vips. Der var den. Nam!

Lenke til kommentar
Det er fordi edderkoppen blir tiltrukket av den menneskelige saliva. Spytt altså. Og når edderkoppen sitter ved munnen og slafser i seg god sakene, så kan de være litt uheldig og detter nedi munnen. Jeg har hørt at det er edderkopper, og ikke 3 insekter. Har allerede slafsa i meg et lite insekt i sommer, som jeg vet om altså. Var på en sykkeltur, ned en bakke, og vips. Der var den. Nam!

Skjedde det samme med meg.. en sånn svær makkflue eller hva de heter. :ohmy:

Lenke til kommentar

Nå sover jeg på magen for resten av livet! :cry:

Lenke til kommentar

hmm, så hvis jeg går rundt å spytter på gulvet, kommer det edderkopper hit?

hoho

*spytte* (blir i allefall kvitt de forbannade plagsome flygende drittdyra)

Så mens jeg sover kommer det edderkopper å drikker\spiser spyttet mitt? så søtt.

Men igjen, hvordan kom de frem til den målingen at vi spiser gjennomsnittlig 3 edderkopper? Er det 3 edderkopper i uka\måneden\året eller igjennom hele livet?

Lenke til kommentar
hmm, så hvis jeg går rundt å spytter på gulvet, kommer det edderkopper hit?

hoho

*spytte* (blir i allefall kvitt de forbannade plagsome flygende drittdyra)

Så mens jeg sover kommer det edderkopper å drikker\spiser spyttet mitt? så søtt.

Men igjen, hvordan kom de frem til den målingen at vi spiser gjennomsnittlig 3 edderkopper? Er det 3 edderkopper i uka\måneden\året eller igjennom hele livet?

året

takker for svar folkens.. skal skaffe meg en myggnetting, så har di iaf ingen GRUNN til å komme in, da når insektene ikke kan komme in :p får håpe det hjelper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...