Gå til innhold

Utkast til hjemmeside


Anbefalte innlegg

Nærmere bestemt min søsters og hennes besteveninnes.

(Jeg ble sint da de satt og mekket tidenes animerte-gif-side i Front-page og tvang dem til å la meg lage)

 

Det er for lite farger, syns jeg, men ellers så er den jo litt koselig?

 

Ja? Hva har dere å si?

 

edit: Huske link: Her er den

edit2: Ja, er lit ripoff fra alt, men dog ;)

edit3: Andreutkast: Her er den

Endret av marcen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes du har fått til noe veldig fint på den siden og noe som ikke imponerer meg så mye.

Det jeg synes ikke passer er kanten (borderen) på toppen og bunnen av headeren. Dette virker veldig merkelig. Det er på en måte ingen form for overgang, noe som også gjelder for bunnen av menyen som bare plutselig stopper.

 

Det jeg synes er fint er rett og slett figurene du har brukt. Veldig pent utført.

 

REG: En footer er kanskje også en ide å bruke?!

Endret av Waldmeister
Lenke til kommentar
Siden det er en side til lillesøstren din er det sikker ikke den største forbrytelsen man kan gjøre, men i prinsippet så er det faktisk ulovelig å kopiere (rippe).

Bilder til bruk i header går da greit.

 

Finn deg en annen font til menyen, den var direkte stygg. Du kan også, for å legge inn litt flere farver, ha en annen farge en sort i menyen, og også helst øverst til høyre der det står "- Hjem -". Forøvrig kan du bare slenge det under menyen, da blir det mer oversiktlig.

 

Jeg synes menyen blir klistra veldig mye inntil den sorte figuren der. Derfor ville i alle fall jeg ha laget menyfeltet bredere, og som en følge av det plassert figuren lengre ut.

 

Siden er veldig kjedelig som den er nå, så du blir nesten nødt til å plassere detaljer her og der, gjerne i andre farver enn grått.

Lenke til kommentar
Siden det er en side til lillesøstren din er det sikker ikke den største forbrytelsen man kan gjøre, men i prinsippet så er det faktisk ulovelig å kopiere (rippe).

Bilder til bruk i header går da greit.

Nå er jeg verken advokat eller geek på opphavsrett, men det har vel strengt tatt ikke noe å si hvor man bruker bildene man har tatt. Det er det at man tar bilder og bruker de (uten tillatelse) som er ulovelig.

Finn deg en annen font til menyen, den var direkte stygg. Du kan også, for å legge inn litt flere farver, ha en annen farge en sort i menyen, og også helst øverst til høyre der det står "- Hjem -". Forøvrig kan du bare slenge det under menyen, da blir det mer oversiktlig.

 

Jeg synes menyen blir klistra veldig mye inntil den sorte figuren der. Derfor ville i alle fall jeg ha laget menyfeltet bredere, og som en følge av det plassert figuren lengre ut.

 

Siden er veldig kjedelig som den er nå, så du blir nesten nødt til å plassere detaljer her og der, gjerne i andre farver enn grått.

Er veldig enig i dette.

Et problem du kan oppleve ved at menyen er så tynn er for eksempel hvis du vil lage en underside med et lengere linknavn. Du vil ende med å få linken over den svarte damen.

 

Der websiden møter bakrunnen er det også en veldig merkelig "overgang"; websiden stopper rett og slett. Dette ser ikke så pent ut synes jeg.

Endret av Waldmeister
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...