ratrune Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg skal også her klokke. Jeg har en silent viking. Vil den passe til en p4 cpu? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Den passer ikke på P4 cpu'er...Kjøp deg heller en ThermalTake Volcano 7 Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Asus P4s 533 er veldigt bra Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hvis du skal klokke er ABit TH7-II det ultimate HK'et for deg. Hvorfor? Fordi den har fast AGP/PCI bus, altså uansett hvor mye du stiller RAM, FSB til så er alltid PCI=33MHz og AGP=66MHz, dette er abslutt en fordel. Over til kjøler. Jeg vet ikke hvordan den volcano 7 kjøleren er, men denne er absolutt ekstremt bra: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCX478B Hvis du putter en Papst 26dB 80mm vifte på der vil den være stille og kjølig! Alternativt hvis du ikke bryr deg om støy, ta en 32dB eller 37dB vifte istedet. Bare pass på at du velger skjikkelig RD-RAM kvalitet, Samsung brikkene er GOD SHIT. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Også Asus Pentium 4-kort med Intel-brikkesett skal ha fast PCI. Er vidt imidlertid en mer "skjult" funksjon, eller bare blir slik automatisk Har ikke helt funnet ut av det selv. Noen som har et program som viser faktisk PCI-busshastighet? Bl.a. SiSoft Sandra m.fl. regner seg bare fram til hastigheten ved å se på FSB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå