Gå til innhold

HJELP! "Home Search" hijack av IE!

brsseb

Anbefalte innlegg

Heisan. Sliter med å bli kvitt "Home Search"-spywaredrit som har infisert IE. Prøvd Ad-aware, HSRemove og CWShredder uten hell! Hjelp!

Argh. Prøvde sikkerhetsmodus og alle antispyware-programmene eg vet om. og tebake i normal så vil ikke Norton starte, samt spywaren e her igjen!....

Endret av brsseb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt te kl4 i går natt og forsøkte å fjerne det. Har formatert nå, orket ikke mer! Er ikke vanlig spyware dette, dette e no skikkelig utspekulert f**nskap. Heeler seg selv når du sletter filer! Sjekk dette:

http://www.pchell.com/support/onlythebest.shtml

Gikk gjennom listen, men fant ikke alle nøklene/filene det var snakk om. Og HiJackThis ødela noen programmer (bl.a. ble Norton AV slått av, og nektet å starte). HSRemove.exe (Home Search Remover) funket bare en gang, men etter at du startet IE på nytt, var HS tebake igjen i toppform. Værste og frekkeste spywaren eg har sett! Ad-aware og Search&Destroy er til ingen nytte.

Slike folk som lager sånt som dette ser jeg på som terrorister, på lik linje med Al-Qaida og den gjengen der! :mad:

brsseb

Lenke til kommentar

Hadde ikke nok ledig plass te å ta backup av d eg hadde på C, så da fikk eg en god nok unnskyldning til å stikke ut å kjøpe en disk til.. :p . Så det hele endte godt. Men pass dere for den Home Search-saken. Virker veldig nytt, og det er ingen enkel "kur" for den endå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...