WarpX Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Etter at jeg skifta til en "Be Quiet" 450W psu på maskina, synes jeg det lukter litt rart på rommet. Plast-aktig, liksom... noen som har vært borti dette? Hater tanken på å måtte leve med lukta... Kan ikke huske at det luktet som fy forrige gang jeg skifta. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 w00? Aldri hørt om FyFy lukt er ikke godt! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Svidd plastikk, eller bare generell plast-lukt? Lukter det ikke svidd er det kanskje bare "ny-PSU-lukt" Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Nei ikke svidd. Ok, forhåpentligvis er det bare pga. at den er ny og vil muligens gå vekk om ei stund - håper jeg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hehe, kom til å tenke på. Når dere har kjøpt dere ny PC, har dere merket at det luker PC i rommet til å begynne med? Lukten avtar som regel etter noen dager Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det bare er slik. Sist jeg kjøpte pc skjerm stinket det i over en uke! Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Hehe, kom til å tenke på. Når dere har kjøpt dere ny PC, har dere merket at det luker PC i rommet til å begynne med? Lukten avtar som regel etter noen dager hoho, indeed. ingenting er vel som lukten av nye komponenter.. Endret 16. august 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 ...eller nylig svidde Ja, som når den gangen jeg klokka Geforce 2MX kortet mitt med passiv kjøling for mye Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 sett den ut til lofting mens den er på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå