Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Må si at AvP 1 må være det beste skumle spillet jeg vet om. Ingenting slår den lyden en facehugger lager, man kaster flares som en gærning, men de er vanskelige å se uansett.

Vennene mine ville tilslutt ikke spille AvP multiplayer med meg :D Griste dem så sinnsykt med alien.

Vil også si at AvP 2 suger. Runna alien siden på under en dag, alt var lagt opp altfor rett frem, ikke noe utfordring. Dårlig alien huds også forresten.

Lenke til kommentar
alien versus predator 1 er et NERVE vrak spill vist du er marine!

men jeg synes avp1 og silent hill 1,2 og 3 er skummelt :scared:

Jeg har spilt både AVP1 og 2 og det var ikke så ille som Doom3 synes nå jeg.

Marine delen av AVP både 1 og 2 var skummel men synes fremdeles doom3 er hakket kvassere.

AVP spiller på hastighet i spillet mens Doom3 er litt mere langsomt og man får ting og også stemninger tettere på kroppen.

Husker en plass i AVP1 der man kom inn i et rom med mye rør og konstruksjoner, plutselig ser man 3 aliens langt borte i korridoren og i det neste øyeblikket står de i strupen på deg, det er ikke skummelt bare irriterende.

Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk ikke at AVP2 var så veldig skummelt jeg :ermm:

Minesveiper derimot kan være ganske så skremmende til tider :hmm:

Nei, TOERN var sugen, med elendig grafikk, enda dårligere gameplay, og INGEN skremme-efekt!

Men ENERN var noe annet, da var grafikken derimot BRA, gameplayet var pirrende, og det var skummelt som SKJIT! (på Trøndersk :p )

Prøv det du, så skal vi se..

Mulig at det ikke er så skummelt nå da, men det VAR det i allefall :scared:

Lenke til kommentar

Halflife, første gang jeg spilte det og hadde kommet til office-brettene der lysene går :blush:

doom 3 kan også være delvis skummelt første gang du spiller det, hvis du spiller alene på natten med hodetelefoner

Endret av nd4spd
Lenke til kommentar

Silent hill, gir den ekle og skumle følelsen.. Etter et par timers spilletid, alene, midt på natta (Husk å skru av alt lys!), ligger du under et bord og bare venter på at mamma skal komme tilbake fra møte.. :tease: !!! RULE spill !!!

Lenke til kommentar
Halflife, første gang jeg spilte det og hadde kommet til office-brettene der lysene går :blush:

doom 3 kan også være delvis skummelt første gang du spiller det, hvis du spiller alene på natten med hodetelefoner

Enig! :roll:

Jeg satt med ned med DOOM3 midt på natten, med headset i et bekmørkt rom. Kjente det kriblet litt da ja :!:

Lenke til kommentar

Dersom du husker Aliens filme så skal du i marineoppdraget ned i komplekser og underetasjer likt de i filmen.

Spillet bestør ikke bare av det men du skal dit også.

Har du ikke spilt det så er det å anbefale sterkt.

Spiller du marinejeger i AVP1 så får du også bekjentskap med denne.

predator_minigun.jpg

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...