Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

psilocybe - når du skriver UFO og X-Com er det da snakk om: Ufo - Enemy unknown og X-com the apocalypse ? De går for henholdsvis 20,- (Ufo) og 49,90 (X-com) på FRS...

Er dette noe å skaffe seg eller har du dem på førsteplass pga av nostalgiske grunner? som ikke er å kimse av btw, kjenner meg igjen i å forgude de gamle goe spilla jeg holdt på med som ung gutt... *drømme seg bort*

Edit 1: måtte rette opp litt...

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri tenkt på meg som serlig tøff eller modig, men jeg kan ikke hukse at jeg syntes at AVP var serlig skummelt bare INDERLIG morsomt :D

Doom 3 har jeg ikke spilt noe serlig så jeg kan ikke si annet enn at det jeg har spilt så langt ikke gjorde serlig stort intrykk på skremsel barometeret ;)

Lenke til kommentar
psilocybe - når du skriver UFO og X-Com er det da snakk om: Ufo - Enemy unknown og X-com the apocalypse ? De går for henholdsvis 20,- (Ufo) og 49,90 (X-com) på FRS...

Er dette noe å skaffe seg eller har du dem på førsteplass pga av nostalgiske grunner? som ikke er å kimse av btw, kjenner meg igjen i å forgude de gamle goe spilla jeg holdt på med som ung gutt... *drømme seg bort*

UFO = UFO: Enemy unknown. X-Com = X-Com: Terror from the deep. Apocalypse var langt ifra så bra som de to første. Begge de to var midlertidig utilgjengelige på FRS-sidene.

Spillene er på førsteplass av forskjellige grunner, men hovedsakelig fordi det er to genuint bra spill. Nostalgi har selvfølgelig litt å si, men det er ikke uten grunn jeg har spilt dem med jevne mellomrom i ti år. Uansett, dette blir veldig off topic, men er du interessert, har jeg knottet ned noen ord om spillene her.

Lenke til kommentar

Eneste spillet jeg ikke har gjennomført er Phantasmagoria 1.

Det ble for ille for meg (var da 14 år).

Har ikke fått tak i det etter det så ha ikke hatt mulighet til å fullføre det i senere tid heller.

Ellers syns jeg Silent Hill 2 hadde skikkelig god stemning.

Og likte første gangen jeg så traileren til Resident Evil til PS1. Falt for hele den serien :love:

Lenke til kommentar

Tiden går fort vet du. Det var midt på ungdomsskolen jeg spilte det. I den tiden Pentium akkurat hadde kommet. Jeg går nå 4. året på høyskolen, i tillegg til et år i militæret.

4+1+3+1 = 9 år

Unnskyld, det ble visst 9 år siden.

Det var ikke noe brettspill nei

Noen andre som har spill 11th Hour.

Lenke til kommentar
Doom 3 Har aldri spillt et spill der jeg har hoppet i stolen. utenom thef da der skvatt jeg et par ganger.

Ok forstår deg på Doom3 men Thief, det er jo ikke skummelt for alt i H*****e.

Det er flere folk som har sagt at det er skummelt. Kan ikke jeg skjønne. Synes det bare er morsomt jeg. :D

Lenke til kommentar

det skummleste spillet jeg noen gang har spilt er Championship Manager. frykten av å ikke føre det laget jeg styrer til sine mål og så gå rundt å lure på om jeg får sparken eller ikke. *grøss* faaan....nå får jeg ikke sove heller. ekkel følelse i hele kroppen min. hvorfor må de lage sånne skumle spill som CM?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...