Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

Jg syns at batlefild vietnam er skumelt nok jg tisset på meg når jeg spitle det en gang  :blush:

Weska, det er helt tydelig at du kun er på forumet for å kødde. Du klarer ikke poste verken en seriøs post eller tråd. Intill du har bestemt deg for å være seriøs, kanskje du kan slutte å poste?

derfor har vi report knappen !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig at ingen har nevnt disse tre titlene:

------------------------------------------------------------------

"Project Zero" på XBOX.... Er ikke dette sykt så vet ikke jeg.... med bare et kamera som våpen i tussmørke fæle rom og mørke hager i en gammel japansk skog. Løp og kjøp!!!

"Resident Evil Code Veronica" på Dreamcast....det første RS spillet med ordentlig 3D grafikk. Fantastisk bra spill - faktisk verdt prisen for en Dreamcast alene. Survival horror på sitt beste.

"Silent Hill 4 - The Room" på XBOX.... Dette spillet tar vel kaka som det skumleste spillet noengang!!! (men få deg time hos psykolog før/etter spilling).

Lenke til kommentar

"Project Zero" på XBOX.... Er ikke dette sykt så vet ikke jeg.... med bare et kamera som våpen i tussmørke fæle rom og mørke hager i en gammel japansk skog. Løp og kjøp!!!

"Resident Evil Code Veronica" på Dreamcast....det første RS spillet med ordentlig 3D grafikk. Fantastisk bra spill - faktisk verdt prisen for en Dreamcast alene. Survival horror på sitt beste.

"Silent Hill 4 - The Room" på XBOX.... Dette spillet tar vel kaka som det skumleste spillet noengang!!! (men få deg time hos psykolog før/etter spilling).

Tja, de er nok skumle, men de er jo sikkert ikke de skumleste spillene folk har spilt da :)

Lenke til kommentar
Med all dette snakke om Silent hill blir jeg nesten frista til å kjøpe det.

Husk det er 3, snart 4 Silent Hill spill. Alle er veldig gode, særlig det første, men som desverre er utdatert på grafikksiden (psx). Ønsker en remake av det spillet! Men løp og kjøp Silent Hill, grusomt bra...

Lenke til kommentar

Project Zero var da så sinsykt kjedeli, finnes ikke skumelt i det heletatt.

Da jeg og en til spilte det for første gang hadd vi sett for oss et skummelt spill, men neida, vi sovna av kjedsomhet da vi spilte det. Ikke verdt pengene i det hele tatt spør du meg,

Resident Evil Code Veronica er et veldi bra og underholdende spill, men det finnes heller ikke skummelt. Alt er jo så forutsigbart i det spillet jo. Uansett er Resident Evil 1 det skumleste Resident Evil spillet til dags dato spør du meg, ikke det at det er noe skummelt, men alikevel det skumleste.

Silent Hill 4 derimot, der er jeg enig med deg på alt, det kommer til å spreng grenser i Survival horror sjangeren. Det kommer til å bli så fantastisk bra, slik som de 3 andre spillene var.

Lenke til kommentar

Husk det er 3, snart 4 Silent Hill spill. Alle er veldig gode, særlig det første, men som desverre er utdatert på grafikksiden (psx). Ønsker en remake av det spillet! Men løp og kjøp Silent Hill, grusomt bra...

Hva ligger det på i pris til PC (siste)?

Har nemlig et trangt budsjett og kan ikke kjøpe både Silent Hill og HL2 :blush:

Lenke til kommentar

System Shock 2 er i særklasse det mest atmosfæriske og skremmende spillet som er laget.

Der en drøss konsollspill må ty til blod, guffe, gørr, zombier og Gudene vet ikke hva var SS2 raffinert og basert på et ekstremt godt manus.

Der hvor Doom 3 forsøker desperat å gjemme seg bak en 3D-motor evnet SS2 å benytte eksterne virkemidler - mange hentet fra det beste filmbransjen har å by på.

Tror ikke det noensinne er laget et spill hvor det med så stor grad av suksess er hentet virkemidler fra film.

Bare sabla trist at Looking Glass til slutt forsvant.

Lenke til kommentar

Hva ligger det på i pris til PC (siste)?

Har nemlig et trangt budsjett og kan ikke kjøpe både Silent Hill og HL2 :blush:

Hmmm... Veit ikke helt. Men vil ikke tro at hverken Silent Hill 1 eller 2 er så altfor dyrt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...