Lucas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jg syns at batlefild vietnam er skumelt nok jg tisset på meg når jeg spitle det en gang Weska, det er helt tydelig at du kun er på forumet for å kødde. Du klarer ikke poste verken en seriøs post eller tråd. Intill du har bestemt deg for å være seriøs, kanskje du kan slutte å poste? derfor har vi report knappen ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ja, å takket være den har nesten samtlige poster fra den brukeren blitt stengt. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Først og fremst Alone in the Dark 1 og senere Silent Hill 1! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Ja, å takket være den har nesten samtlige poster fra den brukeren blitt stengt. Hmm....Ble fristet til å bruke den jeg også nå! Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Utrolig at ingen har nevnt disse tre titlene: ------------------------------------------------------------------ "Project Zero" på XBOX.... Er ikke dette sykt så vet ikke jeg.... med bare et kamera som våpen i tussmørke fæle rom og mørke hager i en gammel japansk skog. Løp og kjøp!!! "Resident Evil Code Veronica" på Dreamcast....det første RS spillet med ordentlig 3D grafikk. Fantastisk bra spill - faktisk verdt prisen for en Dreamcast alene. Survival horror på sitt beste. "Silent Hill 4 - The Room" på XBOX.... Dette spillet tar vel kaka som det skumleste spillet noengang!!! (men få deg time hos psykolog før/etter spilling). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Utrolig at ingen har nevnt disse tre titlene:------------------------------------------------------------------ "Project Zero" på XBOX.... Er ikke dette sykt så vet ikke jeg.... med bare et kamera som våpen i tussmørke fæle rom og mørke hager i en gammel japansk skog. Løp og kjøp!!! "Resident Evil Code Veronica" på Dreamcast....det første RS spillet med ordentlig 3D grafikk. Fantastisk bra spill - faktisk verdt prisen for en Dreamcast alene. Survival horror på sitt beste. "Silent Hill 4 - The Room" på XBOX.... Dette spillet tar vel kaka som det skumleste spillet noengang!!! (men få deg time hos psykolog før/etter spilling). Tja, de er nok skumle, men de er jo sikkert ikke de skumleste spillene folk har spilt da Lenke til kommentar
ilex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ingen som har nevnt Alone in the Dark? (for ørten år siden - ikke det console spillet med samme tittel som er ute nå) dude, jeg nevnte det på side 1, pay attention Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Ghost Hunter er jo litt skummelt. Lydeffektene gjør det til at det blir litt som å være midt i en skrekkfilm. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Magic schoolbus Neida, Er enig med de fleste her, Silent Hill serien er ganske skummel. Har hoppa ut av stolen et par ganger. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Med all dette snakke om Silent hill blir jeg nesten frista til å kjøpe det. Til nå er det skummleste spillet mitt Doom 3. Liker fremdeles ikke den heslie krafse lyden som finnes over hele UAC bygget Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Med all dette snakke om Silent hill blir jeg nesten frista til å kjøpe det. Husk det er 3, snart 4 Silent Hill spill. Alle er veldig gode, særlig det første, men som desverre er utdatert på grafikksiden (psx). Ønsker en remake av det spillet! Men løp og kjøp Silent Hill, grusomt bra... Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Doom 3 er vel det spillet som har gjort meg mest skremt hittil. Spillet eier ikke handling men gud hvor bra grafikk og lyd det er i spillet.. Men går dritt lei spillet etthvert.. *glede seg max til HL 2* Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Utrolig at ingen har nevnt disse tre titlene:------------------------------------------------------------------ "Project Zero" på XBOX.... Er ikke dette sykt så vet ikke jeg.... med bare et kamera som våpen i tussmørke fæle rom og mørke hager i en gammel japansk skog. Løp og kjøp!!! "Resident Evil Code Veronica" på Dreamcast....det første RS spillet med ordentlig 3D grafikk. Fantastisk bra spill - faktisk verdt prisen for en Dreamcast alene. Survival horror på sitt beste. "Silent Hill 4 - The Room" på XBOX.... Dette spillet tar vel kaka som det skumleste spillet noengang!!! (men få deg time hos psykolog før/etter spilling). Project Zero var da så sinsykt kjedeli, finnes ikke skumelt i det heletatt. Da jeg og en til spilte det for første gang hadd vi sett for oss et skummelt spill, men neida, vi sovna av kjedsomhet da vi spilte det. Ikke verdt pengene i det hele tatt spør du meg, Resident Evil Code Veronica er et veldi bra og underholdende spill, men det finnes heller ikke skummelt. Alt er jo så forutsigbart i det spillet jo. Uansett er Resident Evil 1 det skumleste Resident Evil spillet til dags dato spør du meg, ikke det at det er noe skummelt, men alikevel det skumleste. Silent Hill 4 derimot, der er jeg enig med deg på alt, det kommer til å spreng grenser i Survival horror sjangeren. Det kommer til å bli så fantastisk bra, slik som de 3 andre spillene var. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Med all dette snakke om Silent hill blir jeg nesten frista til å kjøpe det. Husk det er 3, snart 4 Silent Hill spill. Alle er veldig gode, særlig det første, men som desverre er utdatert på grafikksiden (psx). Ønsker en remake av det spillet! Men løp og kjøp Silent Hill, grusomt bra... Hva ligger det på i pris til PC (siste)? Har nemlig et trangt budsjett og kan ikke kjøpe både Silent Hill og HL2 Lenke til kommentar
Heales Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 System Shock 2 er i særklasse det mest atmosfæriske og skremmende spillet som er laget. Der en drøss konsollspill må ty til blod, guffe, gørr, zombier og Gudene vet ikke hva var SS2 raffinert og basert på et ekstremt godt manus. Der hvor Doom 3 forsøker desperat å gjemme seg bak en 3D-motor evnet SS2 å benytte eksterne virkemidler - mange hentet fra det beste filmbransjen har å by på. Tror ikke det noensinne er laget et spill hvor det med så stor grad av suksess er hentet virkemidler fra film. Bare sabla trist at Looking Glass til slutt forsvant. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Med all dette snakke om Silent hill blir jeg nesten frista til å kjøpe det. Husk det er 3, snart 4 Silent Hill spill. Alle er veldig gode, særlig det første, men som desverre er utdatert på grafikksiden (psx). Ønsker en remake av det spillet! Men løp og kjøp Silent Hill, grusomt bra... Hva ligger det på i pris til PC (siste)? Har nemlig et trangt budsjett og kan ikke kjøpe både Silent Hill og HL2 Hmmm... Veit ikke helt. Men vil ikke tro at hverken Silent Hill 1 eller 2 er så altfor dyrt Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Doom 3 er vel det spillet som har gjort meg mest skremt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Doom 3 er vel det spillet som har gjort meg mest skremt Enig der, i alle fall av det jeg har spillet. Synes enkelte ganger at stemningen i spillet er så hesli at jeg nesten ikke tør titte rundt neste hjørne Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Doom III, Silent Hill, System Shock 2 og Phantasmagoria 1 og 2. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Skumleste jeg har spilt hittil er Silent Hill 2, men alt er jo hva du gjør det til, vil du ikke at det skal være skummelt så er det ikke det. Sitter du derimot alene og spiller i mørke på natta, med høyt volum, da kan det bli temmelig intenst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå