Cpt. Abusive Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 OMFG spilte amnesia netopp... varte omtrent 2 minutter før jeg ikke tørte mer... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Cpt. Abusive: Det kommer ingenting i begynnelsen. :!: Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 spilte en time til eller noe... klarte å hoppe ut av banen så gadd jeg ikke mer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 For min del blir det enten Penumbra eller Amnesia. To veldig bra skrekkspill titler! Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Cs 1.6 er det spillet jeg har blitt redd av flest ganger tror jeg. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 skvetter som hel*ete av Amnesia :S Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 S.T.A.L.K.E.R shadow of Chernobyl var faktisk litt skummelt. 1 Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 S.T.A.L.K.E.R shadow of Chernobyl var faktisk litt skummelt. +1 hata de undergrunns laberatoriene o.O 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har tatt en liten pause fra spillet etter besøket i det første laberatoriet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Elsket Stalker, helt fantastisk stemning! Tror jeg skal spille det engang til, med noen mods. 1 Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg spiller Amnesia med bleie. Det skal sies at jeg har tendenser til å skvette når jeg spiller. Satt og spilte minecraft med noen over Mumble, så en creeper rett ved siden av meg og frika helt ut. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Husker jeg skvatt en del av CoD, det aller første. På oppdraget "Dam", der man infiltrerer en demning, før jeg skjønte at det alltid dukker opp tyskere rundt hvert hjørne, så ble jeg livredd hver gang det plutselig dukket opp en skrikende tysker... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Uten tvil Amnesia her i gården gitt. Blir vettskremt de ytterst få gangene jeg spiller med headset i et mørkt rom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Dunwich Building i Fallout 3 er ganske skummelt imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg tror at Dead Space 2 blir et av de skumleste spillene til Xbox 360, spillet blir lansert i januar. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Whaa, iløpet av juleferien har jeg gått til anskaffelse av FEAR-serien, Amnesia og Dead Space. Jobber meg sakte gjennom første FEAR enda, og fy F... tør knapt spille med tanke på hva som KAN komme . Måtte ta en dags pause etter: Kapittel 3: Klatre ned stige, og når du da tar tak i stigen kommer Alma løpende mot deg, fy faen jeg skvatt. Men kom meg ned stigen, så står han [husker ikke navn] når jeg snur meg helt inntil meg, og sier 'he had to die' ( Så må jeg gjennom Penumbra, Dead Space og Amnesia også? Huff. Ironisk nok, finner jeg ikke filmer skumle, men spill? Ooooh Endret 3. januar 2011 av chokke Lenke til kommentar
triklomazi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Condemned og doom 3 er de jeg har blitt mest skremt av... også resident evil 1 til ps1 var veldig skummelt når jeg fikk det.. hehe Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Left 4 Dead med Nvidia 3D Vision! Det er faen meg skummelt!!! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 S.T.A.L.K.E.R shadow of Chernobyl var faktisk litt skummelt. Har aldri spillt det, hva handler det om? Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 S.T.A.L.K.E.R shadow of Chernobyl var faktisk litt skummelt. Har aldri spillt det, hva handler det om? det er tonnevis av info hvis du giddr å google... med spillet foregår i området rundt Chernobyl etter en ny explosjon har forandret området og skapt masse mutanter og generelt guffen stemning. Blir en god del mer creepy med en mod som heter Oblivion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå