Kaare_Jay Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Prøvde Amnesia hos en kompis...fy faen, måtte gi opp rimelig fort for å si det sånn. Sliter nok med nerveproblmer i disse eksamenstider, så å attpåtil ha et spill som det...nei det ble for mye. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Dette er første gangen jeg kanskje ikke klarer et å komme meg gjennom et spill fordi det er for skummelt. Fuckings Amnesia. Til og med midt på dagen er det jævlig. ELSKER forresten disse klippa: http://www.youtube.com/watch?v=YaK8XnZuZ4k HAHA, gjeng med pingler =) spillet er skummelt, ja. men jeg var aldri redd mens jeg spilte det. selv ikke kl 04:00 på natta i en svart leil. men kan godt anbefales uansett =) Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Phantasmagoria er creepy/skummelt til tider ^^, Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 sukk Vil ha skummelt spill til Xbox =) hehe Til XBOX er det mange, men om du mener XBOX360... Nei finnes ikke. Du har denne listen: http://games.teamxbox.com/index/xbox-360/by-genre/24/ alle er så skumle atte.... Dog hvis du har PS3, så er Blood Siren ganske ekkel. Lenke til kommentar
Mitez Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Oddworld: Abe´s Oddysee, skummelt! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 sukk Vil ha skummelt spill til Xbox =) hehe Til XBOX er det mange, men om du mener XBOX360... Nei finnes ikke. Du har denne listen: http://games.teamxbox.com/index/xbox-360/by-genre/24/ alle er så skumle atte.... Dog hvis du har PS3, så er Blood Siren ganske ekkel. Hvilken av de spillene på listen der er mest scarry?? Lenke til kommentar
fytech Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Amnesia er nok det skumleste spillet dags dato. Husker at Resident Evil-serien skremte meg godt da jeg var mindre Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hørt at Penumbra Black Plague er til å drite på seg av ahah Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Penumbra: Black Plague og Amnesia: The Dark Descent er samme developer, og begge er helt syk! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 da kan du jo sjekke ut penumbra overture også da, dersom du ikke har prøvd det enda. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Amnesia, F.E.A.R 1(ikke expantion packs) og Alan Wake. Husker jeg ble skikkelig skremt av Dino Crisis og Resident Evil 1 til PS1/PC i sin tid også. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 -Cryostasis -Fatal Frame (xbox, ps2,wii) <-- bør testes, vil si Fatal Frame IV er hakket verre enn the dark descent. -Alt av Amnesia gutta egentlig -Call of cthulu Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Finner ikke ut av at noen av disse spillene er til xbox 360... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Dårlig med skumle spill på 360. Alan Wake er vel noen som synes er skummelt, men... Silent Hill Homecoming... næh, veldig dårlig med skumle spill egentlig. Condemned-spillene er ganske freaky da. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Condemned 2 har jeg tittet etter i butikkene, men kan ikke finne det.. . Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ser at det er tomt for Condemned 2, kanskje det kommer som Classic utgave om ikke lenge til en billig penge? Jeg likte både Condemned 1 og 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Greide ikke å spille Condemned, for det var så inni helvetes skummelt! Det er det verste jeg har opplved Ligger demo til enern på marketplace tror jeg Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Amnesia ser gøy ut.. tro aldri jeg tør å spille det.. blir pissredd av Tomb Raider og Minecraft jeg... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Condemned 2 har jeg tittet etter i butikkene, men kan ikke finne det.. . Ebay eller Gamestop. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 For meg holdt Uncharted: Drakes Fortune og F.E.A.R i lange baner! Kunne dog vært spennende å testet ut noen av de nevnte titlene i denne tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå