Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket spill er det som er ute/populært nå, som er skummelt da??

 

Silent Hill? Evt hvilket at de er nyest?

 

Silent hill er kjedelig etter PSX spillene i følge en vis anmelder :p

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2092-Amnesia-The-Dark-Descent Prøv heller noe bra <3

 

Siden når gikk vi bort fra å lage våre egne meninger om ting, istedet for å kopiere andres syn?

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Skal sies at på Metro 2033 når du har ikke har mer ammo og møter de to "librarians" samtidig nede i kjelleren og ikke har oversikt, så blir det rimelig hett for å følge med på begge så de ikke "går på deg".

 

Jeg vet hva du mener, har fullført spillet selv på vanskeligste. Men det eneste spillet som jeg har fått den "skrekk" følelsen er i Dead Space, (spoiler inneholder handling i spillet)

 

og spesielt kom den frykten da du var ombord i det lille skipet som forlot Aegis 7 koloni planeten på slutten. Du tror at du er helt trygg men så plutselig hører du noe og ser en skygge bak i skipet, men så rett etter er det et fryktelig monster i cockpit på siden i co pilot setet som skriker en ekkel lyd, så fyker den i trynet på deg så blir skjermen svart og rulle teksten begynner.

 

 

 

 

Endret av Slettet+56132
Mange ønsker ikke å lese avsløringer, lagt i spoiler.
Lenke til kommentar

Skal sies at på Metro 2033 når du har ikke har mer ammo og møter de to "librarians" samtidig nede i kjelleren og ikke har oversikt, så blir det rimelig hett for å følge med på begge så de ikke "går på deg".

 

Jeg vet hva du mener, har fullført spillet selv på vanskeligste. Men det eneste spillet som jeg har fått den "skrekk" følelsen er i Dead Space, og spesielt kom den frykten...

.

 

Spiller dette nå, og takk for spoiler. :)

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Tror det må være Amnesia: The Dark Descent (PC)

 

Jeg og to andre spiller og snakker samtidig på skype :D

 

Må snakke med noen, hvis ikke klarer jeg ikke å spille det :O

 

Spillet anbefales sterkt, selv om du trolig nok ikke har hørt om det før + at det koster bare 121 kr på Steam :)

Endret av Sebbz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...