Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva med Dead Space på hard eller impossible difficulty? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva med Dead Space på hard eller impossible difficulty? Dead Space er like skummelt som makaroni. Amnesia derimot... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Amnesia er potensielt det skumleste jeg har spilt. Klarer bare å spille i perioder av gangen før jeg føler at nå er det nok. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvilket spill er det som er ute/populært nå, som er skummelt da?? Silent Hill? Evt hvilket at de er nyest? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvilket spill er det som er ute/populært nå, som er skummelt da?? Silent Hill? Evt hvilket at de er nyest? Silent hill er kjedelig etter PSX spillene i følge en vis anmelder http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2092-Amnesia-The-Dark-Descent Prøv heller noe bra <3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hvilket spill er det som er ute/populært nå, som er skummelt da?? Silent Hill? Evt hvilket at de er nyest? Silent hill er kjedelig etter PSX spillene i følge en vis anmelder http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2092-Amnesia-The-Dark-Descent Prøv heller noe bra <3 Siden når gikk vi bort fra å lage våre egne meninger om ting, istedet for å kopiere andres syn? Endret 4. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Får håpe at Dead Space 2 blir enda mer skummel en ombord på USG Ishimura i Dead Space. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Amnesia: The Dark Descent, definitivt. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skal sies at på Metro 2033 når du har ikke har mer ammo og møter de to "librarians" samtidig nede i kjelleren og ikke har oversikt, så blir det rimelig hett for å følge med på begge så de ikke "går på deg". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Skal sies at på Metro 2033 når du har ikke har mer ammo og møter de to "librarians" samtidig nede i kjelleren og ikke har oversikt, så blir det rimelig hett for å følge med på begge så de ikke "går på deg". Jeg vet hva du mener, har fullført spillet selv på vanskeligste. Men det eneste spillet som jeg har fått den "skrekk" følelsen er i Dead Space, (spoiler inneholder handling i spillet) og spesielt kom den frykten da du var ombord i det lille skipet som forlot Aegis 7 koloni planeten på slutten. Du tror at du er helt trygg men så plutselig hører du noe og ser en skygge bak i skipet, men så rett etter er det et fryktelig monster i cockpit på siden i co pilot setet som skriker en ekkel lyd, så fyker den i trynet på deg så blir skjermen svart og rulle teksten begynner. Endret 5. november 2010 av Slettet+56132 Mange ønsker ikke å lese avsløringer, lagt i spoiler. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tricell: Spill Amnesia, du føler deg aldri trygg. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Men Amnesia finner vel ikke til Xbox? Gjør det? Vil gjerne ha forslag til skummleste spillet på Xbox 360 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det gjør nok ikke det nei, på Xbox aner jeg ikke hva som er det skumleste, siden ingenting er immersive nok på konsoll til å være skummelt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 sukk Vil ha skummelt spill til Xbox =) hehe Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er bare min subjektive mening, du kan lese tråden. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Synes FEAR var rimelig skummelt når det kom i sin tid. Hater bleke små jenter med svart hår i spill og filmer. Alltid skumle. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dead Space er min skummel-favoritt! Lyden i dette spillet er det beste jeg har hørt. Lager en herlig skremmende stemning! Har du et skikkelig hjemmekino-anlegg så er 5.1 lydsporet i særklasse. Det er konstant skumle lyder "overalt" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Skal sies at på Metro 2033 når du har ikke har mer ammo og møter de to "librarians" samtidig nede i kjelleren og ikke har oversikt, så blir det rimelig hett for å følge med på begge så de ikke "går på deg". Jeg vet hva du mener, har fullført spillet selv på vanskeligste. Men det eneste spillet som jeg har fått den "skrekk" følelsen er i Dead Space, og spesielt kom den frykten... . Spiller dette nå, og takk for spoiler. Endret 5. november 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Tror det må være Amnesia: The Dark Descent (PC) Jeg og to andre spiller og snakker samtidig på skype Må snakke med noen, hvis ikke klarer jeg ikke å spille det :O Spillet anbefales sterkt, selv om du trolig nok ikke har hørt om det før + at det koster bare 121 kr på Steam Endret 8. november 2010 av Sebbz 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette er første gangen jeg kanskje ikke klarer et å komme meg gjennom et spill fordi det er for skummelt. Fuckings Amnesia. Til og med midt på dagen er det jævlig. ELSKER forresten disse klippa: http://www.youtube.com/watch?v=YaK8XnZuZ4k 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå