Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Disse spillene F.E.A.R, Dead Space og Bioshock går veldig mye igjen i denne tråden, ser jeg ^^

 

Bioshock traileren virket veldig skummel. Men når jeg kjøpte spillet, og begynte å spille pille. Da ble jeg veldig skuffet, jeg syns ikke den var hover hode ikke skummel. Men når det gjelder F.E.A.R og Dead Space, de to spillene der syntes jeg var skummle. Nesten vert kvarter skvatt jeg opp til takket. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kom til å tenke på da jeg var 6 år å satt å spilte tomb raider i en mørk

kjeller.. faen det var skummelt.

 

De skumleste var butleren. Seriøst, det var ILLE.

 

hvilken butler? som sagt så spilte vi det når vi var 6 (7 år siden) så husker ikke så veldig godt :p

 

Han i den faste treningsbanen, herskapshuset til Lara Croft. Han fulgte etter deg overalt med det klirrende fatet og stønnene sine.

Lenke til kommentar

Jeg var vel 13-14 år tror jeg, da jeg satt hos en kompis of spilte Resident Evil 4, vi bytta på hele tia. Vi hadde nettop tatt en boss og var glad, men så måtte vi langt tilbake, når vi kom til en korridor der fryseren var på andre siden og hørte en sånn slags snorkelyd, vi viste hvem det var, men vi var redd for at monsteret sto bak hjørnet, så vi sto og diskuterte og ventet rundt 10-15 minutter, før en av oss tok kontrollen og sto frem.. Faen så skremmende det var.

 

Husker også når jeg var 10-11 år når vi spilte Resident Evil 1, vi hadde ikke memory card så vi startet alltid på nytt og vi løp alltid igjennom zombiene på gata, uansett en gang hadde vi kommet så langt da vi var inne i et rådhus eller lignende, da en kar som ble helt lilla i trynet og våknet opp som en zombie og skremte livet av oss i rommet (6-7stk) faen det var tider..

Lenke til kommentar
Husker også når jeg var 10-11 år når vi spilte Resident Evil 1, vi hadde ikke memory card så vi startet alltid på nytt og vi løp alltid igjennom zombiene på gata, uansett en gang hadde vi kommet så langt da vi var inne i et rådhus eller lignende, da en kar som ble helt lilla i trynet og våknet opp som en zombie og skremte livet av oss i rommet (6-7stk) faen det var tider..

Jeg har fortsatt det spillet liggende. Det er så genialt. :)

Lenke til kommentar

selv synes jeg Fear var overall nervepirrende.. jeg blir ikke redd men jeg kjente at jeg gikk litt saktere igjennom banene pga lydene:P

eneste gangen jeg skvatt skikkelig i fear (snakk om nr 1) var da man tuller i heissjakta i midten av spillet. går mot en stige som går ned kanten og i det man snur seg dukker alma opp, da skvatt jeg ikke! MEN, da jeg skulle gå forbi heisene etter jeg hadde gått ned stigen kom en heis ned i full fart! jeg skvatt som faen!

 

xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...